مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی تاکید کرد:

استفاده از تمام ظرفیت ها در جهت رضایتمندی مردم

1399/01/25 - 18:20 - کد خبر: 18307 نسخه چاپی

نصر: اولین جلسه شورای هماهنگی در سال 99 با حضور مدیران کل دستگاههای تابعه وزارت در آذربایجان شرقی صبح امروز در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش نصر، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در این نشست با تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه بر لزوم همکاری بیش از پیش مجموعه ادارات و سازمانهای تابعه وزارت در آذربایجان شرقی تاکید کرد.
حسینی افزود: با توجه به سطح و گستردگی خدمات مجموعه ادارات به جامعه هدف، ارتقاء سطح خدمات و افزایش همکاری بین دستگاهها در استان یک ضرورت است و باید با تمام توان و بهره گیری از ظرفیت های موجود در جهت رضایتمندی مردم و ارائه خدمات به آنان تلاش کنیم.
وی سال 98 را سالی پر از حوادث و اتفاقات طبیعی و .. نام برد و افزود: خوشبختانه در سال 98 شاهد همکاری بسیار تنگاتنگی میان مجموعه‌ ادارات بودیم که این نشان از عشق و علاقه خدمت به مردم و آحاد جامعه و نقش بسیار بالا و بی بدیل این مجموعه‌ها در رضایتمندی مردم داشت.
حسینی با بیان نقش بسیار مهم و اثربخش ادارات در کسب رضایتمندی مردم خاطر نشان کرد: مسئولیت های فردی و سازمانی هر یک از همکاران نقش تعیین‌کننده‌ای در کارآمدی سازمان ایفا می کنند و باید از این منظر بتوانیم اهداف و برنامه‌های ترسیم شده از سوی وزارت متبوع رضایت مردم را از خدمات ارائه شده حاصل نمائیم و این امر با خدمات صادقانه و عاشقانه و همکاری همه فراهم می شود.
 رئیس شورای هماهنگی ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت در استان در بخش دیگری به اهمیت کار و سازمان اشاره نموده و اظهار کرد: اهمیت کار در اولویت امورات قرار دارد و انبیاء الهی نیز با جهد و تلاش و ممارست توانسته اند به نتیجه برسند که این نشان از ارزش و اهمیت کار و تلاش است.
وی به نقش ایمان و عمل در شرایط بحرانی اشاره نموده تصریح کرد: در شرایط پیچیده و بحران با فکر درست و صبر و بردباری و خویشتنداری می توان راهکارهای علمی و عملی را ترسیم و راه حل مناسبی را پیدا کرد و ایمان در این راستا نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.
حسینی بر ضرورت تقسیم بندی و اولویت بندی برنامه ها اشاره نموده و افزود: امورات باید تقسیم بندی شوند تا ضمن ارتقاء سطح خدمات می‌توان در زمان مناسب و به موقع به اهداف ترسیم شده نائل شویم و به موقع عمل کنیم.وی از تلاش یکایک مدیران که نقش بسیار ارزشمندی در تحقق اهداف و برنامه های راهبردی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی داشته‌اند صمیمانه قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد با شکست کرونا و پشت سر گذاشتن مشکلات موجود سال پرخیر و برکت، توام با آرامش و موفقیت برای کشورمان باشد.
پیش از سخنان میراحد حسینی مدیرکل تعاون، کار و ر فاه اجتماعی مدیران کل دستگاههای تابعه وزارت در استان به بیان مجموعه اقدامات و برنامه ها و عملکرد خود در مدیریت و مقابله با پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پرداختند و تمامی مدیران آمادگی کامل خود را جهت هرگونه همکاری در مقابله با شیوع این ویروس اعلام کردند.
انتهای پیام/
استفاده از تمام ظرفیت ها در جهت رضایتمندی مردم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار