با مشارکت کارفرمایان مراکز خرید تبریز صورت گرفت؛

ایجاد پویش ملی حمایت مراکز خرید از کسبه و فعالان اقتصادی

1398/12/26 - 10:39 - کد خبر: 16701 نسخه چاپی

نصر: مراکز خرید تبریز با شرکت در پویش ملی حمایت مراکز خرید از کسبه و فعالان اقتصادی ، گامی بزرگ در مبارزه با این ویروس کشنده و آرامش بخشی به فعالان در این بخش برداشتند .

به گزارش نصر، شاهرخ کشاورز، نماینده انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا در ایران  و موسس ماهنامه تجارت طلایی در گفتگو با خبرنگاران  ضمن اعلام مطلب فوق افزود : مراکز خرید لاله پارک تبریز ، اطلس تبریز و ستاره باران با مشارکت در پویش ملی حمایت مراکز خرید از کسبه و فعالان اقتصادی برای کاهش فشارهای اقتصادی ناشی از انتشار ویروس کرونا ، از اجاره بهای اسفند ماه امسال خبر داد.

وی تاکید کرد: این پویش با هدف حمایت از کسب و کار هزاران تولیدکننده، فروشنده و مستاجر مراکز خرید سراسر کشور شکل گرفته است.

کشاورز اعلام کرد: همانطور که می دانید یک میهمان ناخوانده سایه شوم خود را بر جان و مال و زندگی میلیون ها ایرانی گسترده و گویا بزودی قصد ترک آب و خاک ایران زمین را ندارد و استمرار این وضع می تواند علاوه بر موضوعات سلامتی افراد و مرگ و میر،  آثار مخرب اقتصادی از جمله تعطیلی واحدهای تجاری، تعدیل و بیکاری، حجم بسیار زیادی از چکهای برگشتی، عدم ایفای تعهدات مالی را در پی داشته باشد.
 

از این رو تلاش کردیم تا با این راه اندازی این پویش حمایتی قابل اعتنا و در خور شأن کسبه پرتعداد مراکز خرید کشور داشته باشیم و بتوانیم با بلندنظری، مساعدت و نوع دوستی مالکان و مدیران مراکز خرید سراسر کشور برای برندها، تولیدکنندگان و فروشندگانی که در حدود ۵۰ صنف را شامل می شوند و در مراکز خرید حضور دارند، بخشش یا تعدیل اجاره بهای اسفندماه واحدهای تجاری شان را عملیاتی کنیم.
 

همگی نیک می دانیم که این بحران دیر یا زود خاک سرزمینمان را ترک می کند ولی باید بهم دیگر کمک کنیم چرا که همگی مسافران یک قایق هستیم و اگر امروز از این کسبه حمایت نشوند فردا مراکز خرید دیگر مستاجر و درآمدی هم نخواهند داشت.
 

وی در پایان ضمن تقدیر از روحیه همدلی و همکاری فعالان اقتصادی کلانشهر تبریز به ویژه کارفرمایان مراکز خرید لاله پارک تبریز، اطلس تبریز و ستاره باران اظهار امیدواری کرد: بحران کرونا باید عرصه ای باشد برای تجلی #نوع_دوستی و همکاری در غالب فعالیتهای اجتماعی عام المنفعه و توانمندسازی کسبه ای که سال سختی را پشت سرگذاشته بودند و چشم به فروش  شب عید داشتند که متاسفانه محقق نشد.
انتهای پیام/
 ایجاد پویش ملی حمایت مراکز خرید از کسبه و فعالان اقتصادی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار