معاون فرماندار هشترود؛

بازار هفتگی و اماکن فرهنگی و ورزشی هشترود تا اطلاع بعدی تعطیل است

1398/12/06 - 12:15 - کد خبر: 15318 نسخه چاپی

نصر: معاون فرماندار هشترود گفت: بازار هفتگی، اماکن فرهنگی، ورزشی و قلیان سراهای شهرستان در راستای پیشگیری از کرونا تا اطلاع بعدی تعطیل است.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، اکبر انبارته امروز در جلسه ستاد پیشگیری و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و پدافند غیرعامل هشترود افزود: همچنین مراسم اعتکاف نیز امسال برگزار نخواهد شد.
وی همچنین خواستار اجرای اقدامات پیشگیرانه در ورودی های شهرستان شد و گفت: قرار گرفتن هشترود در کنار اتوبان پیامبر اعظم ص و تردد مسافران استان های غربی و شمال غرب کشور از این مسیر برای دسترسی به مرکز کشور، ضرورت رعایت اقدامات پیشگیرانه را دوچندان کرده است.
رییس شبکه بهداشت و درمان هشترود نیز گفت: موردی از این بیماری در شهرستان مشاهده نشده و چند بیمار مشکوک نیز که بستری شده بودند ترخیص شدند.
جواد بابایی از مردم خواست تا اطلاع ثانوی از خرید گوشت و شیر شتر خودداری کنند افزود: رعایت بهداشت فردی و دوری از امکان شلوغ بهترین راهکار مقابله با این بیماری است.
وی به صاحبان حیوانات خانگی هشدار داد: در نگهداری این حیوانات محتاط‌تر عمل کنند چون انتقال ویروس از حیوانات به انسان به راحتی صورت می گیرد.
فرمانده نیروی انتظامی هشترود نیز گفت: با دستور دادستان، از داروخانه‌های داخل شهر بازدیدی انجام دادیم و با نبود ماسک و مواد ضدعفونی در داروخانه ها مواجه شدیم.
سرهنگ کلام الله ابراهیمی اضافه کرد: باید ترتیبی اتخاذ کرد تا این اقلام به راحتی در اختیار داروخانه‌ها قرار گیرد.
انتهای پیام/
بازار هفتگی و اماکن فرهنگی و ورزشی هشترود تا اطلاع بعدی تعطیل است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار