رییس اداره اطلاع‌رسانی آذربایجان‌غربی؛

مدارس آذربایجان‌غربی تا پایان هفته تعطیل شد

1398/12/04 - 14:10 - کد خبر: 15177 نسخه چاپی

نصر: رییس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مدارس استان از فردا تا پایان هفته تعطیل اعلام می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، مهدی محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار افزود: بر اساس مصوبه کمیته پدافند غیرعامل استان و با هماهنگی‌های انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی، این تصمیم به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مدارس و مراکز پیش دبستانی، آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان‌های خارجی تحت پوشش آموزش وپرورش گرفته شده است.
به گزارش ایرنا، امروز، یکشنبه نیز مدارس آذربایجان غربی و در برخی دیگر از استان‌ها به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و ضدعفونی مراکز آموزشی تعطیل بود.
شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شده‌اند و صدها نفر بر اثر این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.
این بیماری قابل پیشگیری است و به‌راحتی و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در آخرین اظهاراتش از وجود تعداد لازم کیت تشخیص بیماری کرونا در کشور خبر داد و نتایج آزمایش‌های ۱۸ بیمار از ۲۸۵ مورد مشکوک را مثبت اعلام کرد.
انتهای پیام/
مدارس آذربایجان‌غربی تا پایان هفته تعطیل شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار