مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل؛

۱۵ اصله چوب آلات قاچاق جنگلی در اردبیل کشف شد

1398/12/04 - 14:30 - کد خبر: 15173 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از کشف ۱۵ اصله چوب آلات و گرده بنه قاچاق جنگلی توسط ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی این استان خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، شهامت هدایت امروز در جمع خبرنگاران گفت: این تعداد چوب آلات و گرده بنه قاچاق جنگلی که توسط افراد سودجو و فرصت طلب با یک دستگاه وانت نیسان از استان‌های همجوار وارد استان اردبیل شده بود با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی در جاده نمین به اردبیل توقیف شد.
وی افزود: در این ارتباط یک متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده جهت رسیدگی به مراجع قضایی استان معرفی شد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل اظهار داشت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.
شهامت بیان کرد: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود مردم در این زمینه همکاری و مشارکت لازم را داشته و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع‌رسانی کنند تا از تخریب منابع طبیعی جلوگیری شود.
وی از مردم و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.
انتهای پیام/
۱۵ اصله چوب آلات قاچاق جنگلی در اردبیل کشف شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار