کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت اسناد مناقصه تا ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکتها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ( ستاد ) به آدرس
WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی مراحل ثبت در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند .
1 – کمک به احداث مرکز سلامت چلپ وردی اهر با مبلغ برآورد اولیه 935/946/693/54 ریال بر اساس فهرست بهای ابنیه+ تاسیسات مکانیکی و برقی+ شبکه توزیع آب+ توزیع نیروی الکتریکی(برق) ، سال 1404 و با تعدیل
2- کمک به احداث کتابخانه ملا زینال تبریز با مبلغ برآورد اولیه 695/918/253/189 ریال بر اساس فهرست بهای ابنیه+ تاسیسات مکانیکی و برقی ، سال 1404 و با تعدیل
3- کمک به احداث سالن ورزشی یوسف آباد تبریز با مبلغ برآورد اولیه 265/226/379/97 ریال بر اساس فهرست بهای ابنیه+ تاسیسات مکانیکی و برقی ، سال 1404 و با تعدیل
4- بهسازی و نوسازی بازار سرپوشیده سراب با مبلغ برآورد اولیه 718/817/736/51 ریال بر اساس فهرست بهای ابنیه ، سال 1404 و با تعدیل
پیمانکاران واجد شرایط و دارای صلاحیت و رتبه بندی در رشته ابنیه از سازمان برنامه و بودجه به شرح فوق می توانند از تاریخ نشر نوبت دوم آگهی به مدت پنج روز جهت اخذ اسناد مناقصه و سپس ارائه پیشنهاد قیمت به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت به آدرس اینترنتی فوق الاشاره مراجعه فرمایند توضیح اینکه هزینه آگهی به عهده برنده مناقصه می باشد .
مهلت زمانی دریافت اسناد مناقصه از سایت : به مدت پنج روز از تاریخ نشر آگهی نوبت دوم
اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گزار جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اسناد مناقصه به آدرس تبریز– سربالایی ولیعصر– دبیرخانه اداره کل راه و شهرسازی استان تلفن 04133691051-55
اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی