مدیرکل بازرسی شهرداری تبریزخبر داد:

ثبت و پیگیری بیش از ۲۱ هزار درخواست مردمی در سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز

1404/04/09 - 13:09 - کد خبر: 139897 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز از ثبت، ارجاع و پیگیری ۲۱ هزار و ۹۶۵ مورد درخواست شهروندی در سامانه ۱۳۷ طی سه ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش نصر، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی هوشمند میان شهرداری و شهروندان با هدف تسهیل در ارتباط، کاهش مراجعات حضوری، دریافت انتقادات و پیشنهادات و بهره‌گیری از نقطه‌نظرات مردمی برای ارتقای کیفیت خدمت‌رسانی به صورت ۲۴ ساعته و بدون تعطیلی در حال فعالیت است.
وی افزود: با بروزرسانی و گسترش راه‌های ارتباطی، استقرار واحد پیگیری در مناطق، تلفن گویا با امکان ارسال پیام صوتی و پیگیری تلفنی درخواست‌ها، همچنین بازخوردسنجی برای ارزیابی عملکرد مناطق و سازمان‌ها، تلاش شده است رضایت شهروندان در رسیدگی به درخواست‌های آنان جلب شود.
زارعی با اشاره به آمار ثبت درخواست‌ها، اظهار کرد: از مجموع درخواست‌های ثبت شده، ۹۶.۶ درصد از طریق تلفن، ۰.۸ درصد از طریق وب‌سایت، ۰.۲ درصد از اپلیکیشن و ۲.۴ درصد از صندوق صوتی دریافت و پس از بررسی به مناطق و سازمان‌های مربوطه ارجاع داده شده است.
وی بیشترین درخواست‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ را مربوط به حوزه منطقه ۴ با ۱۸.۲ درصد و کمترین درخواست‌ها را مربوط به منطقه ۹ با ۰.۷ درصد اعلام کرد و افزود: مناطق یک با ۱۴.۷ درصد، سه با ۱۴.۳ درصد و دو با ۱۲.۴ درصد در رتبه‌های بعدی بیشترین تماس‌های شهروندی قرار دارند.
مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز ادامه داد: بیشترین موضوعات مطرح شده از سوی شهروندان شامل آسفالت و جداول، سد معبر، جمع‌آوری زباله، رسیدگی به وضعیت درختان، ساخت و ساز غیرمجاز، موضوعات مربوط به پارک‌ها و فضای سبز، مرمت و ترمیم، آب‌گرفتگی، پاکسازی، مزاحمت حیوانات، لایروبی، مسائل ترافیکی و نصب تجهیزات شهری بوده است.
زارعی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان تبریزی می‌توانند از طریق شماره تلفن ۱۳۷ با قابلیت ارتباط با کارشناسان پاسخگو، صندوق صوتی، وب‌سایت https://137.tabriz.ir، اپلیکیشن TabrizApp، شماره پیامک ۵۰۰۰۴۹۵۵ و ایمیل 137@tabriz.ir درخواست‌ها و مسائل مرتبط با حوزه‌های خدمات شهری، فنی و عمرانی، حمل‌ونقل و ترافیک، سیما و منظر شهری و فضای سبز را ثبت و پیگیری کنند.
انتهای پیام/
ثبت و پیگیری بیش از ۲۱ هزار درخواست مردمی در سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   حمید راحتی   3 هفته پیش  

با عرض سلام و احترام
اینجانب حمید راحتی مبلغی بالغ بر 200 میلیون از شهرداری منطقه یک طلب دارم ضمن تقدیر و تشکر از مدیر مالی اقی رهنما که تمام تلاش اشو انجام میده جهت پرداخت بدهی ام اما هنور مبلغی دریافت ننموده ام در صورت امکان مکاتبی انجام بدین بخاطر مشکلات جسمی که دارم امکان پیکیری روزانه از مدیریت مالی وجود ندارد لذا خواهشن در صورت امکان به مهندس رهنما مشکل کشایی نمایید
پژوهشیار