خیرآور تاکید کرد:

تولید کلید حل همه مشکلات کشور است

1398/02/19 - 10:34 - کد خبر: 1376 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات مدیره سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی گفت: تولید کلید حل همه مشکلات کشور است چرا که ما از بیکاری رنج می بریم.

به گزارش نصر به نقل از ستاد اطلاع رسانی ششمین دوره معرفی برترین شرکت های منطقه غرب و شمالغرب کشور،  محمدحسن خیرآور با تقدیر از کسانی که در توسعه طرح ایران تک به لحاظ کمی و کیفی کمک کردند تقدیر  کرد و گفت: طبق روال این مراسم قرار بود اواخر سال قبل برگزار شود اما آقای حسن زاده، رئیس سابق اتاق تبریز به دلیل انتخابات اتاق بازرگانی و پرهیز از احتمال تاثیر برگزاری این همایش در روند انتخابات، از ما خواستند که همایش به بعد موکول شود.

وی افزود: سال قبل برای فعالان اقتصادی سال خوبی بود و انتخابات خوبی در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد و من به منتخبان جدید اتاق تبریز می گویم.

خیرآور ادامه داد: سال قبل به دلیل از دست دادن برخی بزرگان و پیشکسوتان صنعت و اقتصاد کشورمان از جمله دکتر نیازمند و مهندس توکلی سال خوبی نبود . ما باید قدر این افراد را در قید حیات بدانیم. ارزش تلاش های دوستان و بزرگان که عمرشان را صرف تولید می کنند را باید قید حیات بدانیم و خود را فدای توسعه کشور می کنند.

وی گفت: تولید کلید حل همه مشکلات کشور است چرا که ما از بیکاری رنج می بریم.

عضو هیات مدیره سازمان مدیریت صنعتی ایران اظهار داشت: طی رایزنی ها با رایزن اقتصادی ترکیه علاقه خوبی برای همکاری با شرکت های برتر ایران تک ابراز شد.

خیرآور گفت: شرکت های حاضر و فعال ایران تک در سال جاری 400 هزار میلیارد تومان فروش دارند و 120 هزار نفر لیست بیمه ای دارند.

وی در پایان افزود: با توجه به حجم اقتصاد استان همین تعداد شاغل و فروش در شرکت ها بسیار قابل توجه است و هدف رفع موانع متعدد کسب و کار و تولید این شرکت است

انتهای پیام/

تولید کلید حل همه مشکلات کشور است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار