استاندار زنجان؛

اقتدار نظام موجب عقب‌نشینی دشمن شده است

1398/11/12 - 15:00 - کد خبر: 13509 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: آنچه که باعث عقب‌نشینی دشمن از مواضع مختلف خود علیه ایران شده، اقتدار نظام در بخش‌های مختلف بوده است.

به گزارش نصر به نقل از مهر، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در آیین دیدار با مدیران استانی بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر در حسینیه دفتر نماینده ولی فقیه در استان زنجان برگزار شد، با تاکید بر اینکه یکی از اقدامات جدی که امروز باید بیش از هر زمان دیگری به آن همت گماریم، بحث تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جوان است، افزود: تبیین این دستاوردها که با تلاش‌ها و جان‌فشانی‌های زیاد به دست آمده، یک امر ضروری است.
وی با یادآوری اینکه بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی همه تلاش‌شان در راستای ایجاد وحدت و نیز تقویت و انسجام‌بخشی بین آحاد مختلف جامعه اسلامی بود، تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب نیز در همین راستا و با توجه به اهمیتی که مقوله وحدت در جامعه اسلامی دارد، شعار یکی از سال‌ها را به این عنوان اختصاص دادند تا اهمیت این موضوع بیش از پیش نمایان شود.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه در طول چهل سال گذشته شاهد عبور کشور از گردنه‌های سخت با حفظ وحدت بودیم، ادامه داد: امروز جوانان باید با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل آشنا شوند که لازمه تحقق این موضوع نیز بازخوانی این آرمان‌ها برای نسل امروز است. علاوه بر این باید توفیقاتی که در طول چهل سال گذشته به دست آمده، به نسل جوان تبیین شود.
حقیقی با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی در زمان حاضر به قدری است که به دشمن اجازه تعدی به این سرزمین را نداده است، اظهار کرد: پیشرفت‌هایی که ایران اسلامی در طول چهار دهه گذشته به دست آورده، در حالی محقق شده است که شاهد اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اسلامی بوده‌ایم و بی‌شک عقب‌نشینی دشمنان جز در سایه اقتدار ملی ایران میسر نخواهد شد.
استاندار زنجان با اشاره به تصمیمات مهمی که در استان اتخاذ شده است، خاطرنشان کرد: چابک‌سازی مدیریت، حضور در بین مردم، معرفی استان زنجان در قامت ملی، حذف جلسات موازی و انجام جلسات میدانی و … از جمله این تصمیمات مهم به‌شمار می‌رود.
انتهای پیام/
اقتدار نظام موجب عقب‌نشینی دشمن شده است خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار