استاندار زنجان؛

یک هزار و ۷۱۱ طرح دهه فجر در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

1398/11/12 - 14:15 - کد خبر: 13501 نسخه چاپی

نصر: استاندار زنجان گفت: همزمان با دهه فجر امسال یک هزار و ۷۱۱ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار سه هزار و ۴۵۲ میلیارد تومان در این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، فتح الله حقیقی امروز در نخستین روز از دهه فجر در دیدار مدیران دستگاه‌های اجرایی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان افزود: علاوه بر طرح های قابل افتتاح، عملیات اجرایی ۴۰ طرح نیز با حدود چهار هزار میلیارد تومان اعتبار همزمان با دهه فجر در استان آغاز می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به رشد ۱۰۳ درصدی پرداخت تسهیلات در استان طی سال جاری نسبت به سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: امسال تا کنون یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات، بیشتر از سال گذشته به متقاضیان در استان پرداخت شده است.
حقیقی افزود: سال گذشته ۳۳۸ میلیارد تومان از طریق کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به واحدهای واجد شرایط پرداخت شد در حالی که رقم این تسهیلات از ابتدای سال جاری تاکنون به ۷۴۸ میلیارد تومان رسیده است.
وی گفت: در خصوص تسهیلات تبصره ۱۸ نیز تا کنون ۱۲۰ میلیارد تومان در استان پرداخت شده است و از این نظر زنجان رتبه پنجم را در کشور دارد.
استاندار زنجان با بیان اینکه سال گذشته یک هزار و ۵۵۳ پروژه به ارزش دو هزار و ۶۰ میلیارد تومان در این استان تعریف شد، اظهار داشت: امسال با روند افزایشی، دو هزارو ۳۷۳ طرح به ارزش ۹ هزار و ۲۱۲ میلیارد تومان تعریف شده است.
وی با بیان اینکه ۵۶ درصد از اعتبار پروژه های استان در سال جاری به هفت واحد تولیدی در شرف افتتاح اختصاص دارد، ادامه داد: فولاد البرز ناب آرش با دو هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری و اشتغال ۶۰۰ نفر، اطلس جین با ۳۵۰ میلیارد تومان حجم سرمایه گذاری و اشتغال دو هزار نفر و فولادکاران افق با ۲۵۰ میلیارد سرمایه گذاری و اشتغال ۳۰۰ نفر از جمله این طرح ها هستند.
حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود به تاکید رهبر معظم انقلاب به وحدت و انسجام ملی اشاره کرد و گفت: این موضوع از چنان اهمیتی برخوردار است که رهبری یک سال را نیز به همین عنوان نام گذاری کردند.
وی با بیان اینکه اتحاد و انسجام ملی عبور موفقیت آمیز از گردنه های پر پیچ و خم را ممکن کرده است، افزود: در ۴۱ سال گذشته از حیات انقلاب اسلامی، دشمنان هر آنچه در استعداد استکبار بود خرج کردند تا مانع حرکت انقلاب اسلامی شوند ولی موفق نشدند.
استاندار زنجان تصریح کرد: این نکته را باید به جوانان و نوجوانان انتقال دهیم و توفیقات نظام را به زبان شاخص ها تبیین کنیم.
نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه زنجان نیز در این دیدار اقدامات انجام شده از سوی مدیریت اجرایی استان را قابل قبول و دلگرم کننده خواند و گفت: حضرت امام راحل(ه) شأنیت ما را خدمت به مردم می دانستند، از این رو مدال خدمتگزاری، مدال پر افتخاری است.
حجتت الاسلام علی خاتمی به لزوم شناخت دقیقی خط امام (ره) تاکید کرد و افزود: باید به طور مستمر نقشه راه را برای حرکت درست، مرور کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: در این بیانیه چارچوب و نقشه راه ترسیم شده و لازم است مخاطبان بیانیه که در وهله نخست دانشمندان و صاحبان علم، حوزه ها و دانشگاه‌ها هستند، با ریل گذاری ها وارد میدان عمل شوند.
حجت الاسلام خاتمی به ضرورت ترسیم برش استانی بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: باید برای مدیریت امور، به صورت مسأله محور جلو برویم.
انتهای پیام/
یک هزار و ۷۱۱ طرح دهه فجر در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار