مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی خبر داد:

ارسال کمک‌ های غیرنقدی مردمی آذربایجان شرقی به مناطق سیل زده‌ ی کشور

1398/02/18 - 10:53 - کد خبر: 1328 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از ارسال کمک‌ های غیرنقدی مردمی استان به ارزش یک میلیارد تومان از طریق بهزیستی استان برای کمک به جامعه هدف بهزیستی مناطق سیل زده‌ ی کشور خبر داد.

به گزارش نصر، " محسن ارشد زاده" اظهار کرد: دومین کاروان محموله‌ ی کمک‌ های مردمی بهزیستی آذربایجان شرقی در سال جاری عازم استان‌ های سیل زده‌ ی گلستان، لرستان و ایلام شد.

وی افزود: اولین کاروان کمک های مردمی ۱۳ روز قبل با یک کامیون ترانزیت به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان با همت مردم خیر استان و همکاری موسسات خیریه و همکاران سازمان بهزیستی استان عازم مناطق سیل زده شده بود که دومین کاروان با هفت کامیون اقلام مواد غذایی، پوشاک، لوازم خانگی و وسایل کمک پزشکی و توانبخشی از طریق بهزیستی استان به ارزش 700 میلیون تومان به مناطق سیل زده ارسال شده است.

ارشد زاده با اشاره به تداوم کمک‌ های مردمی و تامین اقلام مورد نیاز جامعه هدف بهزیستی استان‌های سیل زده، تصریح کرد: جمع آوری کمک‌های مردمی طی روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت تا بتوانیم سهمی برای نیاز های مردم مناطق سیب زده کشورمان مخصوصا جامعه هدف و مودجویان و معلولان موجود در این استان ها داشته باشیم و آن ها را مرتفع سازیم.


 

مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی اذعان کرد: کمک‌ های نقدی مردم نیز جمع آوری شده و به حساب استان‌ های درگیر سیل واریز می‌ شود.

وی اذعان کرد: در استان‌ما علاوه بر کمک‌های مردمی، خدمات تخصصی و تیم های مربی در غالب تیم های روان شناسی،کانون همیاری مهدهای کودک و همکاران و کارشناسان معاونت توانبخشی استان جهت حمایت های روانی اجتماعی و راه اندازی مهدکودک وخدمات تخصصی توانبخشی در مناطق سیل زده کشور اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی در بخش دیگر سخنان خود با بیان این‌که بعد از وقوع حوادثی مانند سیل و زلزله مردم از لحاظ روحی و روانی دچار پریشانی و مشکلات می‌شوند، افزود: در همین راستا تیم‌های کارشناسی بهزیستی جلسات متعدد روانشناسی برای خانواده‌های آسیب دیده برگزار می‌کنند تا با ارائه‌ی مشاوره و حمایت‌ها آثار روحی مخرب را در این خانواده‌ها کاهش دهند و آن‌ها را به سمت آرامش سوق دهند.

انتهای پیام/

ارسال کمک‌ های غیرنقدی مردمی آذربایجان شرقی به مناطق سیل زده‌ ی کشور نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار