به گزارش نصر، "ناصر اسماعیل زاده" در گفتگوی اختصاصی با نصر در پاسخ به معاونت فنی و مهندسی علاوه بر وظیفه اصلی خود مباحث پژوهشی، مطالعاتی را انجام می دهند.
عمده هزینه های ما در مباحث پژوهشی صرف آسفالت می شود، تمام تلاشمان این است که با تکنولوژی جدید و دستگاه های به روز بهترین اسفالت ریزی را داشته باشیم.
سازمان عمران یک سازمان تخصصی است، به تبع آن نیز تمام نیروی انسانی فعال در این سازمان جز متخصصان هستند.
وی در رابطه با کارخانه آسفالت شهرداری گفت: سال گذشته یک دستگاه ١۶٠ تنی جدید خریداری و نصب و راه اندازی شد.
مجموعه آسفالت شهرداری تبریز ٣ دستگاه تولیدی دارد که دو دستگاه ١۶٠ تنی و یک دستگاه ٨٠ تنی جمعا با ظرفیت اسمی ۴٠٠ تنی است که هر ساعت میتواند بر اساس ظرفیت اسمی ۴٠٠ تن آسفالت تولید کند.
سال گذشته سیاستگذاری در شهرداری و شورا صورت گرفت تا خود شهرداری یک معدن برای مصالح و مواد اولیه تولید آسفالت داشته باشد.
این معدن در روستای خواجه مرجان خریداری شده است و اکنون مراحل اداری را طی می کند و در حال بهره برداری است.
اگر بتوانیم کار های معدن را تا پایان سال به پایان برسانیم میتوانیم بگوییم در آسفالت های سال آینده به لحاظ کیفیت انقلاب کرده ایم.
انتهای پیام/