عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

"امنیت فراگیر" هدیه سربازان گمنام امام زمان (عج) به ملت ایران است

1398/02/17 - 10:58 - کد خبر: 1280 نسخه چاپی

نصر: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) با مرارت های بسیار زیادی عملیات هایی را انجام می دهند که نتیجه همه این تلاش ها امنیت فراگیر است که آن را به مردم هدیه می دهند.

به گزارش نصربه نقل از خانه ملت، محمد اسماعیل سعیدی ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت مهدی موعود (عج)به اقدامات و رشادت های سربازان گمنام امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: همانگونه که از اسم سربازان گمنام امام زمان (عج) مشخص است،تمام اقدامات، زحمات،رنج ها و عملیات هایی که انجام می دهند به صورت پنهانی و گمنام است.

وی افزود: بسیاری از مردم کشورمان در جریان تلاش های نیروهای اطلاعاتی نیستند اما قطعا آن را در غالب امنیت فراگیر لمس می کنند.

در منطقه خاورمیانه روزانه شاهد وقوع حوادث ضد امنیتی هستیم

عضو فراکسیون ولایی مجلس تصریح کرد: در این شرایط فعلی که در منطقه خاورمیانه روزانه شاهد وقوع حوادث ضد امنیتی هستیم و مردم بسیاری از این کشورهای درگیر مشکلات امنیتی هستند،ملت بزرگ ایران در سایه مجاهدت های سربازان گمنام امام زمان (عج) با امنیت و آسایش در حال گذران زندگی خود هستند.

سربازان گمنام امام زمان (عج) با مرارت های بسیار زیادی عملیات هایی را انجام می دهند 

نماینده مردم تبریز اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) با مرارت های بسیار زیادی عملیات هایی را انجام می دهند که نتیجه این تلاش ها امنیت فراگیر است که آن  را به مردم هدیه می دهند.

همه باید قدردان رشادت های سربازان گمنام امام زمان (عج) باشیم

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: همه ما باید به سبب رشادت هایی که نیروهای اطلاعاتی برای حفظ امنیت در جامعه انجام می دهند سپاسگزار و قدردان این سربازان گمنام امام زمان(عج) باشیم.

انتهای پیام/

نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار