خبر/

پیام تسلیت شهردار تبریز در پی درگذشت خیر خوشنام تبریزی

1403/07/24 - 23:16 - کد خبر: 122783 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز با صدور پیامی درگذشت یعقوب صادق نوبری، خیر و نیکوکار خوشنام تبریزی را تسلیت گفت.

به گزارش نصر، در متن پیام یعقوب هوشیار آمده است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
الَّذِینَ یُنْفِقُونَ أَمْوَالَهُمْ بِاللَّیْلِ وَالنَّهَارِ سِرًّا وَعَلَانِیَهً فَلَهُمْ أَجْرُهُمْ عِنْدَ رَبِّهِمْ وَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ.  
سوره بقره، آیه ۲۷۴
عظمت تبریز و آذربایجان به انسان‌هایی است که در این خطه همیشه سربلند زندگی کرده و منشا خیر و برکت برای مردمان آن بوده‌اند.  
کهن‌شهر تبریز  بار دیگر در غم یکی از فرزندان خلف خود به سوگ نشسته و قطع به یقین فقدان این عزیز ضایعه‌ای دردناک نه تنها برای این منطقه بلکه کل کشور خواهد بود.  
مرحوم یعقوب صادق نوبری خیر و نیکوکار تبریزی و عضو هیئت مدیره جمعیت خیریه نوبر، پس از یک عمر خدمت بی منت و دستگیری از محرومان جامعه دار فانی را وداع گفت.  
اقدامات وی در احداث توسعه چندین مرکز درمانی بزرگ همچون بیمارستان رازی، بیمارستان الزهرا، بیمارستان سینا خدماتی ارزشمند برای محرومین و مردم استان آذربایجان شرقی است.  
افتخار می کنم خادم و خدمتگزار کلانشهری هستم که انسان‌های بزرگی همچون مرحوم یعقوب صادق نوبری سالیان سال در این شهر زندگی و خدمات ارزنده‌ای از خود بر جای گذاشته است.  
به عنوان شهردار تبریز این فقدان و ضایعه بزرگ را به مردم نیکوکار، خیر و انقلابی تبریز و آذربایجان و خانواده وی و همچنین مجموعه بزرگ جمعیت خیریه نوبر تسلیت عرض کرده از درگاه ایزد منان برای روح آن مرحوم علو درجات و بازماندگان صبر جزیل مسئلت دارم.
یعقوب هوشیار
شهرد ار کلانشهر تبریز
انتهای پیام/
پیام تسلیت شهردار تبریز در پی درگذشت خیر خوشنام تبریزی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار