مدیر آموزش و پرورش تیکمه داش خبر داد:

تداوم تحصیل در دورافتاده ترین روستاهای تیکمه داش بستان آباد

1403/07/24 - 11:21 - کد خبر: 122730 نسخه چاپی

نصر: مدیر آموزش و پرورش تیکمه داش از تداوم تحصیل در دور افتاده ترین روستاهای منطقه و دایر بودن بودن کلاس های درس از اول مهر با حضور معلمان و دانش آموزان خبرداد.

به گزارش نصر، یعقوب علیزاده روز سه شنبه در گفت و گویی، با بیان اینکه فعالیت آموزشی، پرورشی و تربیتی در مدارس منطقه تیکمه داش با قدرت تمام در حال انجام است، گفت: در سال تحصیلی جاری ۳۴۳ همکار فرهنگی در ۸۸ مدرسه و ۲۴۴ کلاس درس حاضر شده اند و مشغول آموزش سه هزار و ۹۹۵ دانش آموز آموز هستند.
وی ادامه داد: آموزش و پرورش تیکمه داش برای آنکه در سالجاری با کمبود معلم واجه نشود و کلاس درسی محروم از معلم نباشد امر سازماندهی همکاران فرهنگی را از اول مهر آغاز کرد.
علیزاده افزود: برای سال تحصیلی جاری ۶۳ نفر نیروی ورودی جدید به منطقه داشتیم که ۳۵ نفر از طریق دانشگاه فرهنگیان، ۱۶ نفر از طریق آزمون ماده ۲۸ و ۱۲ نفر خرید خدمات آموزشی هستند.
وی بیان کرد: همچنین امسال در نقل و انتقالات فرهنگیان، ۱۰ نفر از نیروهای برون استانی و ۴۹ نفر درون استانی به این منطقه انتقال یافته اند.
علیزاده گفت: امسال این منطقه از نظر نیروی انسانی نسبت به پارسال وضعیت بهتری دارد و تعداد کلاس های تمام وقت از ۱۴ کلاس درسی به هشت کلاس درسی و ساعات اضافه تدریس از ۳۷۰ ساعت به ۲۶۰ ساعت کاهش یافته که نشان دهنده افزایش تعداد معلم در منطقه است.
تیکمه‌داش یکی از شهرهای آذربایجان شرقی و مرکز بخش تیکمه‌داش شهرستان بستان‌آباد است که در ۱۶ کیلومتری بستان‌آباد، ۶۱ کیلومتری تبریز و ۹۱ کیلومتری میانه واقع شده‌است.
انتهای پیام/
تداوم تحصیل در دورافتاده ترین روستاهای تیکمه داش بستان آباد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار