ترشیز:

گل‌های زودهنگام تراکتور شیرازه الوکره را برهم زد

1403/06/29 - 10:41 - کد خبر: 121126 نسخه چاپی

نصر:  پیشکسوت تراکتور به تمجید از عملکرد این تیم مقابل الوکره قطر پرداخت.

به گزارش نصر، مجتبی ترشیز در ارزیابی فنی از عملکرد تراکتور مقابل الوکره قطر اظهار کرد: الوکره تیم دست و پا بسته‌ای نیست و از بازیکنان برجسته‌ای در ترکیب تیمش برخوردار است، با این حال گل های زودهنگام تراکتور باعث شد تا شیرازه این تیم برهم بخورد.
او ادامه داد: در ادامه الوکره برای بازگشت به بازی جلو کشید و راه های نفوذ به لایه های دفاعی این تیم برای تراکتور بازتر شد و گل سوم به ثمر رسید.
این کارشناس فوتبال گفت: خریدهای تراکتور در نقل و انتقالات نوید روزهای خوب این تیم را می‌داد. پیش‌بینی‌ من درباره روند تراکتور در این فصل مثبت بود که همین اتفاق هم افتاد. شکل بازی تراکتور تا این لحظه عالی بوده است.
او با بیان اینکه حضور همزمان در چند تورنمنت تیم‌ها را در معرض فرسوده شدن قرار می‌دهد، گفت: حضور بازیکنان باکیفیت روی نیمکت تراکتور تا حدود زیادی این مسئله را پوشش داده اما به هر حال باید مراقب این خلاء بود.
ترشیز در رابطه با سهولت رقابت در سطح دو لیگ قهرمانان آسیا نسبت به لیگ نخبگان آسیا بیان کرد: تفاوت این دو تورنمنت همانند تفاوت جام حذفی و لیگ‌برتر خودمان است. راه رسیدن به موفقیت در سطح دو لیگ‌ قهرمانان آسیا به مراتب همواره‌تر است و این نوع مسابقات باعث افزایش اعتماد به نفس بازیکنان می‌شود.
پیشکسوت تراکتور گفت: تراکتور باید همواره در شرایط بازی باشد و تعطیلات به این تیم ضربه می‌زند. بنابراین حضور در رقابت‌های آسیایی تاثیر مثبتی بر روی این تیم خواهد داشت و باعث می‌شود که تراکتور در شرایط بازی بماند.
انتهای پیام/
 گل‌های زودهنگام تراکتور شیرازه الوکره را برهم زد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار