رییس فدراسیون ورزش کارگری خبر داد:

لزوم توسعه ورزش کارگری در واحد های صنعتی 

1403/06/25 - 13:08 - کد خبر: 120825 نسخه چاپی

نصر، رییس فدراسیون ورزش کارگری گفت: لیگ های ورزشی کارگران تحول بزرگی در فعالیت های بدنی کارگران ایجاد کرده و می تواند در سلامت آنها تاثیر بسزایی داشته باشد.

به گزارش نصر، مجمع انتخاباتی هیات ورزش کارگری آذربایجان شرقی امروز یکشنبه ۲۵ شهریور ماه ۱۴۰۳ با حضور رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری بعنوان رییس مجمع و ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان به عنوان نایب رئیس مجمع در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.
حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان با تقدیر از زحمات و تلاش‌های رییس هیات استان گفت: کسب مقام اول هیات استان در سطح کشور نشان دهنده فعالیت های قابل قبول این هیات در راستای اهداف فدراسیون است و در همین زمینه از تمامی مجموعه هیات ورزش کارگری تشکر می نمایم.
وی افزود: باتوجه به میزبانی های اخیر و همچنین ظرفیت های موجود در استان آماده میزبانی از مسابقات مختلف در تبریز هستیم.
ستوده نژاد خاطرنشان کرد: عملکرد هیات های شهرستانی قابل تقدیر بوده و از رییس هیات استان درخواست داریم به طرفیت شهرستان ها نیز توجه ویژه داشته باشند.
جواد رمضی رییس فدراسیون ورزش کارگری کشور نیز در این مجمع اظهار داشت: هیات استان آذربایجان شرقی همواره در رده های برتر کشور قرار دارد که نشان دهنده هماهنگی و همدلی در ورزش این استان است.
وی تصریح کرد: انتظار داریم بیش از پیش هیات های شهرستانی فعال شوند و مشارکت بیشتری از شهرستانها شاهد باشیم.
رمضی بیان داشت؛ در تلاش هستیم واحد های صنعتی را به ورزش کارگری نزدیک کنیم و مسابقات مختلفی در این زمینه برگزار کنیم.
وی در پایان گفت: لیگ های ورزشی کارگران تحول بزرگی در فعالیت های بدنی کارگران ایجاد کرده و می تواند در سلامت آنها تاثیر بسزایی داشته باشد.
انتهای پیام/
لزوم توسعه ورزش کارگری در واحد های صنعتی  حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار