رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی:

آذربایجان‌ شرقی بلاتکلیف است / انتخاب استاندار در اولویت باشد

1403/06/12 - 23:11 - کد خبر: 120131 نسخه چاپی

نصر: رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی خواستار تسریع دولت و شخص رئیس جمهور در تعیین تکلیف استانداران سراسر کشور به ویژه آذربایجان شرقی شد. 

به گزارش نصر، “علیرضا نوین” با اعلام این که انتخاب استانداران سراسر کشور باید در اولویت برنامه های دولت و وزارت کشور قرار گیرد خاطرنشان کرد: به منظور تعیین تکلیف و تسریع در اجرای سیاست ها و برنامه های دولت در استان ها و همچنین، گره گشایی از مشکلات معطل مانده، دولت باید تعیین و معرفی استانداران را در اولویت برنامه های خود قرار دهد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بلاتکلیفی آذربایجان شرقی در بحث مدیریت عالیه و توقف بسیاری از امورات مهم استان به دلیل تاخیر در معرفی استاندار جدید افزود: آذربایجان شرقی به عنوان یکی از استان های مهم و استراتژیک کشور، ماه هاست به دلیل فقدان استاندار به شکل سرپرستی اداره می شود، از این رو باید در اولویت تصمیمات کلان دولت و رئیس جمهور در تعیین و معرفی استاندار جدید باشد. 
وی در عین حال گفت: مجمع نمایندگان در تعاملی همسو با دولت محترم و وزارت کشور، آمادگی کامل برای همکاری در انتخاب و معرفی گزینه نهایی برای استانداری آذربایجان شرقی را دارد؛ با این حال، این ماموریت مهم را حق دولت می داند و در این راه از هیچ گونه همکاری و ارائه نظرات مشورتی دریغ نخواهد کرد.
رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در خاتمه ابراز امیدواری کرد دولت و وزارت کشور در اسرع وقت نسبت به انتخاب و معرفی کلید دار نهایی استان و خروج آذربایجان شرقی از بلاتکلیفی مدیریتی تصمیم گیری نماید.
انتهای پیام/
آذربایجان‌ شرقی بلاتکلیف است / انتخاب استاندار در اولویت باشد نصر

ثبت نظر

نمایش 11 نظر

پاسخ   علیرضا زمانی   2 هفته پیش  

خدمت سردار نوین فرمانده مهندسی زمان جنگ حقیر سلام و خدا قوت عرض میکنم سردار خواهشاً برا استانداری آذربایجان شرقی نذارید از رانت و افرادی که لیاقت مدیریت را ندارند اما بواسطه داشتن رابطه منافع استان را فدای منافع خودشان میکنند انشاءالله استانداری کاری و با دانش و مدیریت قوی را انتخاب و به دولت معرفی نمائید ارادتمندتان زمانی از میانه رزمنده و جانباز بالای پنجاه درصد

پاسخ   غلامرضا   2 هفته پیش  

بنظر می رسد منتخب استانداری باید علاوه بر داشتن شرایط عمومی باید دارای شرایط اختصاصی و هم چنین هم آوایی و هماهنگی کامل با راهبرد رییس جمهور و قدرت اتحاد مردم و مسئولان را داشته باشد .

پاسخ   غلامرضا   2 هفته پیش  

جناب نوین با توجه به فشارهای وارده مبنی بر انتخاب جناحی و اصول گرا بنظر می رسد استان به شخصیتی که شایستگی . کار آمدی . تجربه .پاکدستی همراه با تخصص در زمینه های اقتصاد . صنعت . کشاورزی وتجارت باشد وهم توان اتحاد را داشته و تحت نفوذ گروه یا کسی نباشد .ضمنا با دولت و رییس جمهور هم آهنگ باشد .

پاسخ   حمید   2 هفته پیش  

روسای دانشگاه‌ها تبریز و دانشگاه‌ها پیام نور تبریز هم که از سپاه تشريف اوردن هم در اولویت باشند

پاسخ   قلی   2 هفته پیش  

بنظرم رضا رحمانی بهترین گزیته هستش

پاسخ   امیر   2 هفته پیش  

انتقاد این است که نمایندگان استاندار انتخاب کنند نه وزارت کشور مگر رهبری نگفته نمایندگان درانتخابات دخالت نکنند .

پاسخ   داریوش   2 هفته پیش  

باید استاندار آذربایجان بومی باشد و تعهد و تخصص داشته باشد تا از موقعیت جغرافیایی و صنعتی منطقه حداکثر استفاده را به عمل آورد و دوم تشکیل مس آذربایجان است تا به حال این مسئله در روی کاغذ مانده است

پاسخ   محمد   2 هفته پیش  

لطفا یک شخصیتی مانند شهید مالک رحمتی انتخاب کنید چون ایشان از نظر سن و تخصص در این زمینه عالی بودند از افراد فرسوده و دارای تخصص کهنه استفاده نشود

پاسخ   مهدی   2 هفته پیش  

جناب نوین یه دسته گل به نام هوشیار به آب دادی برامون کفایت میکنه

پاسخ   رضا   2 هفته پیش  

آیا کسی از قیمت سیمان خبر دارد چرا هیچکس جوابگو نیست

پاسخ   ناشناس   2 هفته پیش  

استاندار محترم اگر بومی منطقه ودارای تخصص و عملگرا در مورد مشکلات استان و توانایی و شناسایی مسائل مربوطه را در عمل بتواند پیاده سازی کند خیلی بهتر میباشد
پژوهشیار