برق تبریز؛ میزبان انرژی سبز و شرکت مانا انرژی پاک + فیلم

1403/06/10 - 14:05 - کد خبر: 120006 نسخه چاپی

نصر: نمایشگاه تخصصی صنعت برق و انرژی‌های تجدیدپذیر تبریز، فرصتی بی‌نظیر برای معرفی نوآوری‌ها و دستاوردهای شرکت‌های پیشرو در عرصه انرژی سبز به ویژه شرکت مانا انرژی پاک است.

به گزارش نصر، “روزبه یوسفی”، مدیر پروژه نیروگاه های شمالغرب کشور در گفت و گو با خبرنگار نصر اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی صنعت برق و انرژی­های تجدیدپذیر تبریز، فرصت مناسبی برای معرفی نوآوری‌ها و محصولات شرکت‌های فعال این حوزه همچون شرکت مانا انرژی پاک فراهم آورده است.
این نمایشگاه علاوه بر پتانسیل نمایش توانمندی‌ها، بستری برای تبادل نظر و همکاری میان متخصصان و بازدیدکنندگان و افزایش آگاهی عمومی درباره انرژی های تجدیدپذیر بوده است.
وی در خصوص اهداف شکل­گیری بزرگترین مجموعه تولیدی پنل خورشیدی کشور افزود: مانا انرژی پاک در سال ۱۳۹۷ در شهرستان خمین در جهت تولید چرخه کامل سلول و پنل ­های خورشیدی شروع به کار کرده است.
یوسفی ادامه داد: مانا انرژی پاک به عنوان بزرگترین شرکت دانش­بنیان صنعت خورشیدی  ‌ایران،  بالغ بر سه هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است.
مدیر پروژه نیروگاه­ های شمالغرب کشور تصریح کرد: این شرکت تمام ایزوهای الزامی تولیدکنندگان پنل در کشور و همچنین گواهینامه ­های استانداردهای بین المللی را برای تایید کیفیت و ایمنی محصولات خود کسب کرده است. از جمله این موارد می­توان به گواهینامه های TUV آلمان، CEBEC،  CEو UKCA اشاره نمود.
وی با اشاره به اینکه مانا انرژی پاک‌در 26 استان کشور نماینده مجاز فروش و خدمات مشتریان دارد، ابراز کرد: با توجه به گستردگی شبکه نمایندگی فروش این مجموعه، امکان سفارش گذاری و دریافت سریع محصول در سراسر کشور فراهم شده است.
یوسفی درخصوص گارانتی محصولات مانا انرژی افزود: گارانتی بلندمدت پنل ­های خورشیدی مانا انرژی به مشتریان اطمینان می­‌دهد که در صورت نیاز، خدمات لازم در اسرع وقت ارائه خواهد شد.
علاوه بر این، ضمانت عملکرد ۳۰ ساله این محصولات نشان­دهنده قابلیت تولید انرژی پایدار و مؤثر در طول زمان است.
حضور تامین­کننده مطمئن داخلی که توان تامین تجهیزات اساسی را با قیمت و شرایط زمانی مناسب و گارانتی واقعی دارد، می­تواند بخش زیادی از دغدغه­های سرمایه­ گذاران را مرتفع سازد. 
یوسفی به اهمیت حضور شرکت‌هایی با محوریت انرژی سبز در نمایشگاه­های صنعت برق اشاره کرد و افزود: شرکت مانا انرژی پاک با هدف ترویج استفاده از انرژی‌های پاک و کاهش اثرات تخریبی نیروگاه­های فسیلی بر محیط زیست، به ارائه محصولات و خدمات خود در زمینه انرژی خورشیدی می­پردازد.
وی گفت: شرکت مانا انرژی پاک به عنوان یکی از شرکت­ های معتبر در زمینه انرژی های تجدیدپذیر، با هدف کاهش وابستگی به سوخت ­های فسیلی و افزایش بهره­وری انرژی در این نمایشگاه شرکت کرده است.
مدیر پروژه نیروگاه ­های شمالغرب کشور تاکید کرد: این شرکت با بهره ­گیری از دانش فنی روز و تیمی مجرب، به تولید و عرضه پنل­ های خورشیدی پرداخته و در تلاش است تا با ارائه راهکارهای نوین، سهمی در توسعه پایدار کشور داشته باشد.
یوسفی اذعان کرد: در این رویداد، ضمن ایجاد فرصت آشنایی بازدیدکنندگان با آخرین فناوری ها و نوآوری ها، شرکت­های فعال به بحث و تبادل نظر در مورد چالش­ها و فرصت­های موجود در صنعت برق و انرژی خواهند پرداخت. وی ابراز کرد: برگزاری کارگاه‌ها و جلسات آموزشی در این نمایشگاه ­ها به افزایش آگاهی عمومی و تشویق افراد به استفاده از انرژی­ های تجدیدپذیر کمک می‌کند.
 
درباره بزرگترین تولیدکننده پنل خورشیدی در ایران
شرکت مانا انرژی پاک از سال 1397 در زمینه طراحی و ساخت پنل‌ های خورشیدی فعالیت دارد. این شرکت بر تولید یکپارچه زنجیره ارزش فتوولتائیک، اجرای نیروگاه و تحقیق و توسعه در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر متمرکز است.  

 


همچنین، با هدف دستیابی به چشم‌انداز 2030 در زمینه انرژی پاک در ایران، موفق به بومی‌سازی دانش این زنجیره شده و تا کنون به ظرفیت تولید 1500 مگاوات ویفر سیلیکونی، 1500 مگاوات سلول خورشیدی و 2300 مگاوات پنل خورشیدی دست یافته است.
در حال حاضر، پنل های خورشیدی مانا انرژی با توان 300  الی 700 وات تولید می­شوند که با توجه به گستردگی شبکه نمایندگی فروش این مجموعه در 26 استان، امکان سفارش­گذاری و دریافت سریع محصول در سراسر کشور فراهم شده است.
علاوه بر این، کارشناسان و متخصصین این شرکت، جهت ارائه خدمات طراحی، اجرا و بهره ­برداری نیروگاه­های خورشیدی کوچک و بزرگ مقیاس در خدمت مشتریان و سرمایه­ گذاران فعال این صنعت می­باشند.
 چشم­انداز گروه صنعتی مانا انرژی ارائه راه حل­های مقرون به صرفه و بدون کربن برای مصارف نیروگاهی، صنعتی و خانگی و نیز حضور در بازارهای جهانی است.
انتهای پیام/
 
برق تبریز؛ میزبان انرژی سبز و شرکت مانا انرژی پاک + فیلم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار