نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی تأکید کرد؛

رئیس دولت چهاردهم باید آذربایجان را به جایگاه واقعی خود برساند

1403/06/01 - 14:08 - کد خبر: 119465 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه دکتر پزشکیان نماینده ادوار مجلس از این منطقه بوده است گفت: رئیس دولت چهاردهم با شناختی که از مزیت‌ها و نقاط ضعف منطقه آذربایجان دارد می‌تواند در جهت توسعه و رفع موانع پیشرفت این استان گام‌های اساسی بردارد.

به گزارش نصر،نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان حجت‌الاسلام‌ و المسلمین احمد مطهری اصل در جلسه شورای اداری استان با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی، صنعتی، گردشگری و خصوصیت‌ها و سجایای اخلاقی برجسته مردم این منطقه گفت: نعمت‌های خدادادی و ظرفیت‌های ایجاد شده اقتصادی در حوزه‌های مختلف بر توسعه همه‌جانبه آذربایجان شرقی صحه گذاشته و دکتر پزشکیان با شناختی که از این منطقه دارد باید آذربایجان را به جایگاه واقعی خود برساند.
امام‌جمعه تبریز در ادامه با تأکید بر امید آفرینی در جامعه و تبیین پیشرفت‌ها صورت‌گرفته اظهار داشت: دشمن با ماشین تبلیغاتی خود از هر شرایطی برای ناامید کردن و بحران‌آفرینی در جامعه ما استفاده می‌کند، در مقابل این رفتار مذبوحانه باید صادقانه و جهادی در مسیر توسعه کشور گام برداریم و مردم را نسبت به اقدامات صورت‌گرفته آگاه کنیم.
وی با تأکید بر اینکه مردم نتیجه اقدامات دولتمردان را در وضعیت سفره معیشتی خود می‌بینند افزود: باید بدانیم برای افکار عمومی ارائه گزارش‌هایی که نشان از افزایش و کاهش ترازهای تجاری دارد قابل‌توجه نیست، مردم وضعیت اقتصادی را در سفره‌های خودارزیابی می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر افزایش نظارت بر بازار و خدمات ادامه داد: قیمت بسیاری از کالاها هفتگی و ماهانه تغییر می‌کند و برخی از صاحبان واحدهای تولیدی نوسانات قیمت در بازار ارز را بهانه قرار می‌دهند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطهری اصل افزود: افزایش نظارت بر بازار و خدمات مانع ایجاد فضا برای سوءاستفاده‌های احتمالی می‌شود.
امام‌جمعه تبریز با اشاره به تحریم‌های حداکثری دشمن علیه مردم ایران گفت: به اذعان رئیس‌جمهور آمریکا دشمن تلاش داشت امکان فروش نفت را به صفر برساند و در نتیجه کشور را در آستانه ورشکستگی قرار دهد تا پای میز مذاکره از ما امتیاز بگیرد؛ اما در سایه خدمات و تلاش‌های جهادی دولتمردان این موضوع برعکس شد.
وی تأکید کرد: دولت سیزدهم با تلاش شبانه‌روزی و مجاهدانه خود نه‌تنها نفت را در بازارهای جهانی عرضه کرد بلکه توانست مانع حرکت کشور به سمت پرتگاه ورشکستگی باشد.
انتهای پیام/
رئیس دولت چهاردهم باید آذربایجان را به جایگاه واقعی خود برساند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار