علیزاده مطرح کرد:

جابجایی ۱۶ هزار زائر اربعینی آذربایجان شرقی به مرز عراق

1403/05/28 - 17:47 - کد خبر: 119151 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل راهداری آذربایجان شرقی گفت: تاکنون حدود ۱۶ هزار زائر اربعین با ناوگان جاده‌ای استان به مرز‌های عراق جابجا شده اند.

به گزارش نصر، اوروجعلی علیزاده اظهار کرد: از تاریخ ۱۶ مرداد تاکنون با ناوگان جاده‌ای استان، جابجایی حدود ۱۶ هزار زائر اربعین به مرز‌های ۴چهارگانه عراق با ۶۰۰ دستگاه اتوبوس انجام شده است.
وی با اشاره به محدودیت ناوگان مسافربری جاده‌ای استان، از بهره‌گیری از اتوبوس‌های ترک برای جابجایی زائران اربعین خبر داد و افزود: بر اساس قرارداد منعقدشده با طرف ترکیه‌ای ۱۳۰ دستگاه اتوبوس ترک برای جابجایی زائران اربعین استان مشارکت می‌کند که از این تعداد تاکنون ۲۰ دستگاه به ناوگان مسافری استان ملحق شده است.
وی با تاکید بر برنامه‌ریزی برای برگشت زائران اربعین حسینی، به زائران توصیه کرد که زمان بازگشت خود را مدیریت و حتی الامکان از وسائل نقلیه شخصی استفاده کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه طرح اربعین حسینی تا ۱۰ شهریور ادامه دارد، ظرفیت جابجایی ناوگان جاده‌ای استان را در این طرح حدود ۳۰ هزار نفر اعلام کرد.
علیزاده همچنین گفت: به منظور سلامتی و ایمنی سفر زایران لکه‌گیری خط کشی در مسیر حرکت ناوگان در محور‌های مواصلاتی انجام شده و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی و پارکینگ‌ها هم آماده پذیرش زوار هستند.
انتهای پیام/
جابجایی ۱۶ هزار زائر اربعینی آذربایجان شرقی به مرز عراق نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار