مجری پروژه خبر داد:

توقف عملیات احداث کنارگذر ایلخچی / دولت سیزدهم به هیچ کدام از تعهداتش عمل نکرد

1403/05/23 - 12:46 - کد خبر: 118757 نسخه چاپی

نصر: مجری پروژه کنارگذر ایلخچی از توقف عملیات احداث این کنارگذر کلیدی خبر داد.

به گزارش نصر؛ اسماعیل برزگر در مصاحبه با خبرنگار نصر با بیان اینکه دولت سیزدهم به تعهدات خود عمل نکرده است؛ اذعان داشت: برای این کنارگذر تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده است که فقط ۶۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۶۰ درصد پروژه تکمیل شده است؛ افزود: در بازدیدی که اردیبهشت ماخ امسال وزیر راه و شهرسازی و استاندار فقیدمان داشتند مقرر شد که ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار تا پایان خرداد ماه امسال تخصیص یابد که متاسفانه تاکنون ریالی پرداخت نشده است.
 

مدیر عامل شرکت بتن سازه اذعان داشت: بر اساس این تعهد قرار بود تا شهریور امسال یک لاین آن از آذرشهر به تبریز به بهره برداری برسد که با شرایط فعلی قطعا محقق نخواهد شد.
برزگر با انتقاد از اینکه دولت قبل به تعهدات خود در قبال پرداخت به پیمانکاران بدترین عملکرد را داشته است؛ افزود: در تمام پروژه هایی که برای ادارات و سازمان‌های دولتی انجام داده‌ایم مطالبات مان باقی مانده است.
وی ادامه داد: از پروژه آزادراه تبریز-سهند گرفته تا پروژه راه آهن میانه - تبریز و پروژه اداره کل فنی و حرفه ای استان؛ تمام مطالبات مان باقی مانده است.
وی در ادامه با انتقاد از تحت فشار قراردادن اداره کل امورمالیاتی استان گفت: با وجود تاخیر در پرداخت مطالبات از سوی دولت؛ اداره کل امور مالیاتی نیز هیچ توجهی به این تاخیرها ندارد و برای مالیات‌های مصوب تاخیر و‌جریمه صادر می کند.
این سرمایه گذار حوزه عمران و راهسازی تصریح کرد: این نحوه تعامل با سرمایه گذاران قطعا آنان را از تداوم فعالیت مایوس خواهد کرد و آن به نفع استان نیست.
انتهای پیام/
توقف عملیات احداث کنارگذر ایلخچی / دولت سیزدهم به هیچ کدام از تعهداتش عمل نکرد نصر

ثبت نظر

نمایش 7 نظر

پاسخ   محمد   ماه پیش  

دولت سیزدهم تمام توان خود را گذاشته آدم باید راستگو باشد چرا دروغ پردازی میکنید

پاسخ   Zarnage9100   ماه پیش  

سلام یک مسیر از آذرشهر به تبریز باشد کافی است....خدا قوت مشکل اصلی جاده آذر شهر به تبریز ۵ کیلومتر مانده به کسایی است ...جاده ای یک باند از خسرو شهر ..از بالای وادی رحمت و استادیوم سهند....تا اتوبان پیامبر ا عظم است ...که این جاده نجات تبریز از ترافیک سمت غربی است

پاسخ   حسین مرادیان ۰۹۱۴۳۰۸۰۱۸۴تبریز   ماه پیش  

باسلام،زمان مرحوم دکتررحمتی دائما سرکشی میشدوایشان به این موضوع حساس بودندکارهابخوبی پیش می رفت،دریک همایش استانی مجددا برتکمیل پروژه اصرار داشتندبجهات گوناگون،لیکن در غیاب ایشان مسئولین پیگیری لازم را ندارند،امیداست پس از تکمیل کابینه دولت وانتصاب مدیران استانی دوباره شاهد ادامه مسائل گره گشا عمرانی باشیم.

پاسخ   فرید   ماه پیش  

دولت سیزدهم چه کند که برنامه هایش ناتمام ماندببخشید که ازدنیا رفتند ببخشید که دست خودش نبود تا خدماتشون رو کامل کنند😔

پاسخ   خزر   ماه پیش  

اونم از سرنوشت استانداری که داشت کار انجام می داد!!!

پاسخ   مرد   ماه پیش  

دولت سیزدهم فقط تبلیغات کرد وشعارداد دریغ از یک کار مثبت
اگر کارکردی داشت در سفره مردم دیده میشد

پاسخ   امیر   ماه پیش  

با این اوصاف باز در عرض چند سال آینده هم به بهره برداری نخواهد رسید،اردیبهشت صحبت از پایان بالای ۹۰در صد بود الان به ۶۰ در صد کاهش یافته
پژوهشیار