پاسخ رئیس هیات بدنسازی به انتشار یک خبر؛

مطالب نادرست و دور از حقیقت است

1403/05/22 - 12:39 - کد خبر: 118664 نسخه چاپی

نصر: بدنبال انتشار خبر اختلاف بدنسازان با رئیس هیات استان، با ارسال نامه ای از طرف رئیس هیات بدنسازی مطالب منتشر شده، حاوی اطلاعاتی نادرست و دور از حقیقت اعلام شد.

به گزارش نصر، پس از انتشار خبری در سایت آژانس خبری نصر مبنی بر اختلاف بدنسازان استان با رئیس هیات، رئیس هیات بدنسازی با ارسال نامه ای چندین بند از این خبر را که بصورت انتقادی از وضعیت هیات بدنسازی استان نوشته شده بود، را نادرست و دور از حقیقت عنوان کرد که بر اساس اخلاق رسانه ای خبر آن جهت جلوگیری از هرگونه سوگیری در انتشار مطلب منتشر می شود.
در این نامه رئیس هیات استان به شش مورد اطلاعات نادرست اشاره کرده است که براساس آن رئیس هیات استان مدعی شده است که وی خواستار برگزاری مسابقات و مدیرکل ورزش و جوانان استان مانع برگزاری مسابقات انتخابی استان بوده است. همچنین در پاسخ به مطلب منتشر شده مبنی بر ایراد گیری هیات بدنسازی از سیم کشی، سیستم سرمایشی و سرویس های بهداشتی  جهت عدم برگزاری مسابقات، آمده است که هیات بدنسازی استان مکان بهتری برای این مسابقات در نظر گرفته بود. در این نامه همچنین به اعتراض در خصوص نتیجه انتخابات اشاره شده و در متن این نامه آمده است اعتراضات مربوط به صلاحیت یکی از کاندیداها که فاقد شرایط لازم برای احراز کاندیداتوری بوده است و اعتراض فرد بازنده و منتسبین چیزی جز زیاده خواهی نیست. همچنین هیات در پاسخ به تخلفات اعلام شده از سوی دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان علت آنرا هدم ارسال مدارک اعلام کرده و این هیات اعلام کرد تخلفی صورت نگرفته است. در پایان نیز هیات بدنسازی اعلام تجدید انتخابات توسط معاون وزیر ورزش و جوانان و دفتر امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش و جوانان به فدراسیون را ادعای کذب دانسته است.
گفتنی است مطالب قبلی با استناد به اخبار منتشر شده در روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان و انتشار نامه هایی از وزارت ورزش و جوانان نوشته شده و بر اساس مدارک رسمی بوده است.
انتهای پیام/
مطالب نادرست و دور از حقیقت است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار