گزارش خبرنگار نصر از مراسم روز خبرنگار

جولان عشق در خانواده نصر / مخاطبان سرمایه اصلی رسانه نصر هستند

1403/05/21 - 14:33 - کد خبر: 118576 نسخه چاپی

نصر: مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر گفت: بزرگترین سرمایه اجتماعی نصر اعتماد مردم و اعتباری است که مردم به نصر داده‌اند.

به گزارش نصر، آیین تجلیل از خبرنگاران و خانواده بزرگ آژانس خبری، تحلیلی نصر با حضور مدیرمسئول، کارکنان بخش‌های مختلف و خانواده‌های آنان و همچنین با حضور میهمانان ویژه از جمله حاج کریم مردانی آذر، دکتر محمدعلی سبحان اللهی، دکتر احمد علیرضا بیگی، روح الله دهقان نژاد، استاد خسرو سرتیپی، یعقوب صدیق جمالی، محمد فرشباف و جمعی دیگر از فعالان سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در مجموعه فرهنگی و گردشگری الماس آذربایجان برگزار شد.

خاطرات تلخ و‌شیرین نصر با مخاطبان/ اعتماد مردم، اعتبار نصر را ساخته است
“امیر کریم‌زاد شریفی”، در مراسم بزرگداشت خانواده بزرگ نصر که به مناسبت روز خبرنگار در مجتمع بزرگ گردشگری الماس آذربایجان برگزار شد، اظهار کرد: در ۲۰ آبان سال ۱۳۸۷ قرآن‌ را باز کردیم و نام‌ «نصر» را انتخاب کردیم؛ آن‌زمان دنبال اسمی بودیم و بهترین منبعی که به ما کمک کرد، قرآن بود.
وی ادامه داد: آن روزها ما رسیدن به این نقطه را پیش بینی می‌کردیم که شکرخدا اول به لطف پروردگار و‌ دوم به کمک پرسنل و خبرنگاران این مجموعه شاهد رقم خوردن این روز شدیم و این ماحصل استرس هایی است که به جان خریده بودیم.
کریم‌زاد شریفی با بیان اینکه اخباری چون سقوط هلی کوپتر رییس جمهور یک واقعیت بود ولی انتشار آن جرعت زیادی می‌طلبید، تصریح کرد: در آن‌لحطه‌های حساس و‌نفس گیر، افراد بالادستی ، شبکه خبر را منبع انتشار اخبار معرفی می‌کردند این درحالی بود که در فضای رسانه‌ای که خبرها سریعتر از شبکه های رسمی خبرگزاری منتشر می‌شوند، هیچ معنی نداشت.
مدیر مسئول نصر گفت: بزرگترین سرمایه اجتماعی نصر اعتماد مردم و اعتباری است که مردم به نصر داده‌اند؛ از مردم فهیم و مخاطبان نصر تقدیر و تشکر می‌کنم و بی شک ما خاطرات تلخ و شیرین زیادی با مخاطبان داریم.
کریم‌زاد شریفی با بیان اینکه من با خبر زندگی می کنم، اذعان کرد: اگر همسر بنده با من همراه نبود، بی تردید در این راه شکست می‌خوردم لذا تشکر ویژه من در ابتدای به همسر، همراه و‌شریک زندگی‌ام ختم شده و در ادامه مجموعه فرهنگی و گردشگری الماس آذربایجان که ما را در برگزاری این مراسم فرخنده همراهی کردند، مراتب سپاس و قدردانی خود را اعلام می‌دارم.

رسانه را رکن توسعه می‌ دانیم 
دبیر آژانس خبری تحلیلی نصر گفت: با وجود همه سختی‌ها، خسته نشده‌ و با اقتدار مسیرمان را ادامه خواهیم داد.
“محمد سهرابی” در ادامه این مراسم با بیان اینکه امید یک خبرنگار، شوق رفتن و از پای ننشستن است، گفت: با وجود همه سختی‌های کار رسانه و مطبوعات، ما نشان می‌دهیم که خسته نشده‌ایم و همچنان پای‌کار هستیم و با اقتدار مسیرمان را ادامه خواهیم داد.
وی با تاکید بر اینکه ما بر آنچه می‌نویسیم، تعهد داریم، اظهار کرد: ما رسانه را رکن توسعه می‌دانیم و‌ سعی کرده‌ایم در این ‌وادی به صورت مستقل نه چپ نه راست و فقط در راستای توسعه آذربایجان عزیز و در راه گسترش آزادی و رفاه و رشد اخلاقی و فکری و معنوی انسان‌ها قدم برداریم.

رسانه باید مردمی باشد نه مالی/ نصر چاره‌جوی درد مردم است
“حمید سامبرانی”، خبرنگار سرویس ورزشی پایگاه خبری تحلیلی نصر گفت: روزی که کارمان را با نصر شروع کردیم، اولین و آخرین تصمیمان این بود که تا آخر طرف مردم باشیم و به هیچ قدرتی متکی نباشیم.
وی افزود: قدرت ما رسانه‌ای ها و همکاران نصرنیوزی به مردم و‌مخاطبانش بستگی دارد و ما این راه را ادامه خواهیم داد
سامبرانی گفت: نصر چاره‌جوی درد مردم است و این انگیزه‌ای برای ادامه ما است.
وی ابراز کرد: گاهی برخی از رسانه‌ها به خاطر شرایط اقتصادی، نگاه مالی به خبر دارند این درحالی است که اگر نگاه مالی به خبر داشته باشیم، در آینده نه‌چندان دور با جامعه‌ای عقب افتاده و‌آسیب دیده مواجه خواهیم شد که دودش به چشم مردمانش خواهد رفت.
وی با اشاره به اینکه رسانه باید مردمی باشد نه مالی، تاکید کرد: مردمی که با وزیر، استاندار، شهردار و سایر مسئولین ارتباط ندارند، رسانه را روزنه امید برای حل مشکلات خود می‌بیند. امیدوارم تمام خبرنگاران در راستای مردمی بودن گام بردارند.
در ادامه این مراسم نویده رئوف فرد عضو تحریریه نصر نیز به بیان دیدگاه های خود پرداخت و سهم هر یک از همکاران از عکاسان خبری گرفته تا خبرنگاران از تصویربرداران گرفته تا اپراتورهای خبر را در تحقق اهداف نصر سهیم دانست و اظهار داشت: استمرار و تداوم در فعالیت فعالان رسانه ای را امری مهم و ضروری در موفقیت آن رسانه خواند.
انتهای پیام/
جولان عشق در خانواده نصر / مخاطبان سرمایه اصلی رسانه نصر هستند سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار