مدیر بیمه دی آذربایجان شرقی مطرح کرد:

مشتری مداری هدف اصلی بیمه دی

1403/05/16 - 19:07 - کد خبر: 118245 نسخه چاپی

نصر: مدیر بیمه دی آذربایجان شرقی گفت: بیمه دی خسارت های خودرویی را در طی 24 ساعته و در صورت تکمیل پرونده در کمتر از 24 ساعت پرداخت می کند.

به گزارش نصر، نشست خبری بیمه دی صبح امروز 16 مرداد با حضور جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد.
"محمد رضا محمدیان" به اهمیت بیمه عمر پرداخت و گفت: بیمه عمر‌ یکی‌ از الزامات هر خانواده است و تنها با یک حق بیمه میتوان حوادث را پوشش داد‌.
وی ادامه داد: در کنار بیمه تامین اجتماعی، بیمه عمر یکی از الزامات نیاز خانواده ها بوده و لازم است در‌این رابطه فرهنگ سازی شود.
محمدیان گفت: وصول مطالبات از سازمان بودجه یکی از اقدامات بیمه دی بوده است که بر این اساس، ماهانه وصول مطالبات داریم و مطالبات مراکز دولتی و مراکزی که خدمات بالینی ارائه می دهند را اول‌ تیر واریز کرده ایم. 
وی توضیح داد: بیمه شدگانی که اسناد دارند، مطالبات آن ها واریز شده است و اکنون توانسته ایم با در نظر گرفتن این وصول مطالبات در صنعت بیمه به روز باشیم.
محمدیان خطاب به اصحاب رسانه گفت: انتظا‌ر داریم اصحاب رسانه عملکرد ما را نقد کرده و پیشنهادات خود را برای ما‌ ارایه دهند‌.
وی در ادامه به چرایی بیمه دی پرداخت و گفت: تفاوت ما زمان وقوع خسارت ها اتفاق می افتد، وقتی شهروندان برای بیمه نامه شخص ثالث یا بیمه بدنه مراجعه می کنند؛ بیمه شده تا زمان وقوع خسارت نقش بیمه را نمی بیند، بیمه دی خسارت های خودرویی را در طی 24 ساعته و در صورت تکمیل پرونده در کمتر از 24 ساعت پرداخت می کند.
وی افزود: در بحث ارزیابی از کارشناسان رسمی دادگستری استفاده می کنیم و خسارت ها را واقعی پرداخت می کنیم.
وی به اهمییت و ارزش گذاری مشتریان اشاره کرد و گفت: تیمی که در شعب استان آذربایجان شرقی در بیمه دی وجود دارد، تکریم ارباب رجوع را به معنی واقعی تعریف می کنند، مشتری مداری یکی از اهداف اصلی این مجموعه است.
انتهای پیام/
مشتری مداری هدف اصلی بیمه دی محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار