خبر/

پایان دور رفت مسابقات سومین دوره لیگ تیمی دارت کارگری کشور 

1403/05/13 - 22:57 - کد خبر: 117996 نسخه چاپی

نصر: دور رفت مسابقات سومین دوره لیگ تیمی دارت کارگری کشور در تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، سومین دوره لیگ تیمی دارت کارگری کشور به میزبانی آذربایجان شرقی در باشگاه شماره دو کارگران تبریز و با همکاری هیات انجمن های ورزشی استان برگزار شد.
 ابوالفضل امیدی رئیس هیات ورزش کارگری استان آذربایجان شرقی با اشاره به میزبانی این دوره از مسابقات در تبریز گفت: این مسابقات در ۲ بخش بانوان و آقایان و با حضور 22 تیم در بخش بانوان و 26 تیم در بخش آقایان از سراسر کشور از نهم تا دوازدهم مرداد ماه در باشگاه شماره دو کارگران تبریز برگزار شد.
 وی افزود: خوشبختانه استقبال بسیار چشمگیری از این دوره از مسابقات بعمل آمده بود و بزرگترین میزبانی مسابقات دارت کارگری کشور در تبریز برگزار گردید.
 امیدی با بیان اینکه مسابقات از سطح کیفی بسیار بالای برخوردار بود افزود: در هر دو بخش بانوان و آقایان ورزشکاران عضو تیم ملی دارت کشور و مربیان تیم ملی نیز حضور داشتند و این نشان از سطح کیفی بالای مسابقات را نشان می داد.
 رئیس هیات ورزش کارگری استان در خصوص نتایج تیم ها نیز گفت: در دور رفت در بخش بانوان در گروه یک مسابقات تیم های جواهری مهر کیش یزد، فردوس مرکزی، پردیس ساختار افلاک اصفهان به ترتیب مقام های اول تا سوم و در گروه دو مسابقات نیز تیم های ستارگان پارس قزوین، بیمه پاسارگارد مشهد و سیمرغ شاهوار توانستند مقام های اول تا سوم مسابقات را از آن خود نمایند.
 در بخش آقایان نیز تیم های دارت مارکت، جواهری مهر کیش یزد و ایران خودرو و در گروه دو مسابقات نیز تیم های لاندا الکترونیک، ستارگان مازندران و دانشگاه علوم پزشکی ایران موفق شدند مقام های اول تا سوم را کسب کنند.
 امیدی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت ها و همکاری های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات انجمن های ورزشی استان و مجموعه ورزشی و تفریحی کارگران تبریز گفت: خدا رو شاکریم توفیق داد تا بار دیگر میزبان قشر زحمت کش و شریف جامعه بوده و امیدوارم سال آینده مجددآ میزبان رشته جذاب دارت در استان آذربایجان شرقی باشیم.
 لازم بذکر است دوره برگشت و پایانی سومین دوره لیگ تیمی دارت کارگران کشور آذرماه سالجاری در استان یزد برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/
پایان دور رفت مسابقات سومین دوره لیگ تیمی دارت کارگری کشور  حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار