برگزاری همایش بین المللی صنعت کفش کشور در حاشیه/

آغاز بکار نمایشگاه کیف و کفش چرم در تبریز

1403/05/11 - 11:58 - کد خبر: 117826 نسخه چاپی

نصر: بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت کیف و کفش، صنایع و محصولات پوست و چرم، ماشین‌آلات و ملزومات وابسته آن در دو سالن پروین اعتصامی و امیرکبیر نمایشگاه بین‌المللی تبریز افتتاح شد.

به گزارش نصر، نمایشگاه صنعت کیف و کفش، صنایع و محصولات پوست و چرم، ماشین‌آلات و ملزومات وابسته از ۱۰ تا ۱۳ مرداد ماه سال جاری با حضور فعالان و علاقه مندان به این صنعت در سالن های امیرکبیر و پروین اعتصامی در حال برگزاری است.
در این نمایشگاه فعالان صنعت کیف و کفش از استان های آذربایجان شرقی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، زنجان، همدان، قم و اردبیل و نمایندگانی از کشورهای چین، ترکیه و ایتالیا شرکت دارند.

                    

این نمایشگاه در زمینه های انواع کیف و کفش، پوست و چرم، مواد شیمیایی، ماشین آلات چرم سازی و شیمیایی، رنگ مربوط به صنایع چرم، تولید زیره و رویه کفش، یراق آلات، مواد اولیه، ماشین آلات کیف و کفش، ملزومات کفش، دستگاه های حکاکی، برش لیزر، چسب های صنعتی و تخصصی، چرم مصنوعی، کمربند، قالبسازی، تزریق سیستم پی یو و نشریات تخصصی برگزار می شود.
                    

این گزارش حاکی است، در حاشیه برگزاری این نمایشگاه، همایش بین المللی صنعت کفش کشور با حضور میهمانانی از ۹ کشور و مسوولان کشوری در حوزه صنعت کفش نیز  برگزار می شود و زنجیره تولید و راهکارهای صادرات تولیدات این صنعت بررسی و تمبر ملی صنعت کفش کشور رونمایی می شود.
فعالان و علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز مراجعه کنند.
انتهای پیام/
آغاز بکار نمایشگاه کیف و کفش چرم در تبریز گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار