مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز؛

266 هزار مشترك برق تبریز پاداش صرفه جویی گرفتند

1403/04/21 - 13:06 - کد خبر: 116406 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: 266 هزار مشترک خانگی برق تبریز مشمول دریافت پاداش صرفه جویی شده اند؛ پیش بینی می شود تا پایان تابستان تعداد مشترکانی که پاداش خواهند گرفت به دو برابر افزایش یابد.

به گزارش نصر، اکبر فرج نیا با اشاره به مساحت ۴ هزار و ۷۷۰ کیلومترمربعی مناطق تحت پوشش برق تبریز اظهار کرد: این شرکت افتخار خدمات رسانی به یک میلیون و ۱۱۶ هزار و ۳۱۸ مشترک خانگی،صنعتی،کشاورزی، اداری، تجاری و عمومی در ۳ شهرستان تبریز، آذرشهر و اسکو را دارد.
وی با اشاره به قرار داشتن در دوره زمانی پیک بار تابستان افزود: حدود ۳5 درصد از کل مصرف برق تبریز توسط بخش خانگی مصرف می شود که این میزان در ساعت اوج بار تابستان به دلیل استفاده همزمان مشترکان در ساعات خاصی از روز  مخصوصا از وسایل سرمایشی، افزایش می یابد که عدد بسیار بزرگی محسوب می‌شود و این مساله موجب افزایش فشار بر شبکه و بروز ناترازی و اختلال می‌شود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: برای پیشگیری از بروز ناترازی در شبکه و تأمین برق پایدارموردنیاز  توصیه می شود  با مدیریت زمان و استفاده هوشمندانه از وسایل برقی پر مصرف در ساعات غیر اوج مصرف استفاده کنند.
وی با اشاره به اجرای طرح پاداش صرفه جویی در سال گذشته بیان کرد: در سال جاری نیز همزمان با اجرای طرح های پاداش صرفه جویی، پویش با انرژی که در آن جوایز بسیار جذابی برای مشترکان خانگی در این طرح در نظر گرفته شده است، اجرا می شود.
فرج نیا اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح و با همراهی مشترکان تا امروز 266 هزار و 316 مشترک خانگی در مناطق تحت پوشش برق تبریز  در مجموع بیش از 47 میلیارد ریال بر روی قبوض برق خود پاداش صرفه جویی دریافت کرده اند.
وی ضمن قدردانی از همراهی مشترکان خاطرنشان کرد: با مشارکت شهروندان و استفاده هوشمندانه از انرژی برق، در مجموع به میزان 9 میلیون و 430 هزار و 954 کیلووات در مصرف برق صرفه جویی شده است.
انتهای پیام/
266 هزار مشترك برق تبریز پاداش صرفه جویی گرفتند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار