نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری:

آل هاشم در عمق دل‌ های مردم نفوذ کرده بود

1403/04/21 - 11:27 - کد خبر: 116389 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید آیت الله آل هاشم در عمق دل‌های مردم نفوذ کرده بود.

به گزارش نصر، آیت الله محمدتقی پورمحمدی در مراسم بزرگداشت آیت الله سید محمدعلی آل هاشم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه جدید تبریز، با تسلیت مجدد شهادت آیت الله سید محمدعلی آل هاشم، افزود: بسیار غمگین هستیم که دیگر در محضر حضرت آیت الله آل هاشم نیستیم، ایشان در عمق دل های مردم نفوذ کرده بودند.
وی ادامه داد: آذربایجان خطه عالمان است و سرزمین علامه جعفری، طباطبایی، مولانا، مجتهدی، شهیدی، رضی زنوزی، خسروشاهی، انگجی و... است. بطوری که در مقاطعی از تاریخ علمای تبریز بر علمای نجف اعلمیت داشتند.
پورمحمدی گفت: عالم والا مقام و شهید خدمت آیت الله آل هاشم، یکی علمای تراز بودند که تواضع و مردم‌داری ایشان شهره عام بود و با همه پدرانه رفتار می‌کردند و ایشان به معنای واقعی جذب حداکثری داشتند و کل روحانیت، مسئولان و مردم را یک دل و همراه کرده بودند.
وی ادامه داد: خوشحالیم که حجه الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل از طرف مقام معظم رهبری منصوب شدند تا پرچمی که شهید آل هاشم برافراشته بود را در دست بگیرد و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: از شخص مقام معظم رهبری و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور متشکریم که به آقای مطهری اصل اعتماد کردند و ما همانطور که در کنار شهید آیت الله سید محمدعلی آل هاشم بودیم، در کنار حجه الاسلام مطهری خواهیم بود تا انشاالله خلأ فقدان شهید آل هاشم پر شود انشاالله.
انتهای پیام/
آل هاشم در عمق دل‌ های مردم نفوذ کرده بود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار