مدیر امور آموزشی و نماینده سازمان سنجش در دانشگاه تبریز؛

۶۱ درصد داوطلبان کنکور سراسری در آذربایجان‌شرقی دختر هستند

1403/04/20 - 13:39 - کد خبر: 116338 نسخه چاپی

نصر: مدیر امور آموزشی و نماینده سازمان سنجش در دانشگاه تبریز گفت: ۶۱ درصد مجموع داوطلبان آزمون سراسری در نوبت دوم این استان را دختران تشکیل می دهد.

به گزارش نصر، ناصر حاجی پور روز چهارشنبه با اعلام اینکه نوبت دوم کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ با رقابت ۵۰ هزار و ۱۱۴ داوطلب در آذربایجان‌شرقی همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: از مجموع داوطلبان این استان ۳۰ هزار و ۷۸۶ نفر دختر و ۱۹ هزار و ۳۲۸ نفر پسر هستند.
وی با بیان اینکه نوبت دوم این آزمون با شرکت ۲۴ هزار و ۷۲۰ نفر در ۹ حوزه امتحانی شهرستان تبریز برگزار خواهد شد، اظهار کرد: نوبت دوم این آزمون در محل دانشگاه‌ تبریز نیز با رقابت هشت هزار و ۴۷۸ داوطلب برگزار می شود.
حاجی پور ادامه داد: از مجموع شرکت کنندکان آزمون در دانشگاه تبریز چهار هزار و ۳۹۲ نفر دختر و چهار هزار و ۸۶ نفر پسر هستند.
وی افزود: نوبت دوم آزمون سراسری امسال در آذربایجان‌شرقی در ۱۹ شهر شامل آذرشهر، اسکو، اهر، بستان‌آباد، بناب، تبریز، جلفا، چاراویماق، سراب، شبستر، عجب شیر، کلیبر، مراغه، مرند، ملکان، مهربان، میانه، هریس و هشترود و در ۳۳ حوزه امتحانی استان برگزار می‌ شود.
به گزارش ایرنا، نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای ۲۱ (پنجشنبه) و ۲۲ (جمعه) تیر ماه و در پنج گروه آزمایشی علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی، هنر، علوم تجربی و زبان‌های خارجی برگزار می‌شود.
انتهای پیام/
۶۱ درصد داوطلبان کنکور سراسری در آذربایجان‌شرقی دختر هستند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار