برگزاری میزگرد تخصصی به مناسبت روز جهانی روابط عمومی در تبریز

1403/04/19 - 07:53 - کد خبر: 116240 نسخه چاپی

نصر: به مناسبت روز جهانی روابط عمومی، میزگرد تخصصی با عنوان “روابط عمومی دیجیتال: چالش‌ها و فرصت‌ها” روز جمعه، ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۳، در دفتر انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر، ابراهیم مولائی، رئیس انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی، به اهمیت این میزگرد اشاره کرد و گفت: “این رویداد با هدف بررسی تحولات جدید در حوزه روابط عمومی دیجیتال و شناخت چالش‌ها و فرصت‌های موجود در این زمینه برگزار می‌شود. روابط عمومی‌ها نقش بسزایی در ارتباط موثر بین سازمان‌ها و مخاطبان خود دارند و تحولات دیجیتال اخیر این نقش را بیش از پیش پیچیده و چند بعدی کرده است.
وی افزود: در این میزگرد، حمید صبری، پیشکسوت روابط عمومی استان و پدیدآورنده دائره المعارف روابط‌عمومی ایران، مینا نظری، ناظر انجمن جهانی ارتباطات (WCFA) و امیر کریم زاد شریفی، مدیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی آذربایجان شرقی به همراه اعضای شورای سیاست گذاری انجمن روابط عمومی آذربایجان شرقی حضور خواهند داشت. 
مولائی خاطرنشان کرد: این میزگرد فرصتی مناسب برای تبادل نظر و اشتراک تجربیات میان کارشناسان و فعالان این حوزه است و امیدواریم که بتوانیم راهکارهای مناسبی برای مواجهه با تحولات دیجیتال ارائه دهیم.
انتهای پیام/
برگزاری میزگرد تخصصی به مناسبت روز جهانی روابط عمومی در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار