گزارش خبرنگاران نصر از شعب مختلف اخذ رای؛

حضور چشمگیر مردم تبریز در انتخابات/ حضور در شعب رای را به تاخیر نیاندازید

1403/04/08 - 18:25 - کد خبر: 115571 نسخه چاپی

نصر: صبح هشتم تیرماه یکهزار و چهارصد و سه، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران، شهر تبریز، تحریریه آژانس خبری نصر، چند روزی است که در رابطه با انتخابات دیدگاه های مختلفی در تحریریه مطرح می شود و نشانه‌هایی از امید و ناامیدی در میان همکاران ما نیز جاری و ساری است.

به گزارش نصر، چندسالی است که همه ما مشکلات جامعه را با گوشت و پوست و استخوان لمس می کنیم، دغدغه های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی به نوعی زندگی همه ما را تحت تاثیر قرارداده است و همه این عوامل باعث می شود بخشی از مردم با جریانات سیاسی قهر کنند و به نوعی خودشان را از جریانات سیاسی دور نگه دارند.
اما تجربه سال های متمادی به ویژه در انتخابات ریاست جمهوری نشان داده هر زمان مردم با صندوق رای قهر کردند به نوعی راه را برای تفکرات اقلیت و تندرو باز کردند.
انتخابات دوره گذشته یکی از ضعیف ترین انتخابات طول تاریخ ایران بود و این سه سالی که سپری شد یکی از دوره های سخت و طاقت فرسای اقتصادی و فرهنگی برای کشورمان بود.
حال با این بحث در دفتر تحریریه که آیا مردم اینبار برای تعیین رئیس قوه مجریه پای صندوق های رای خواهند آمند یا نه، هر کدام از همکارانمان راهی یکی از ستاد های انتخاباتی می شوند.
محمد سهرابی خبرنگار آژانس خبری نصر با حضور در شعب بیمارستان امام رضا(ع)، دانشگاه تبریز، مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز از حضور گسترده اقشار مختلف مردم در این حوزه های انتخابیه خبر داد.
وی گفت: شعبه سیار مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز که ابتکاری جدید برای این دوره بود شاهد حضور هنرمندان رشته های هنری مختلف بود.
وی ادامه داد: دانشگاه تبریز و شعبه سیار بیمارستان امام رضا(ع) نیز شاهد حضور پرشور شهروندان و دانشجویان بود.
محمدرضا اخگرگداز خبرنگار نصر با حضور در ستادهای انتخابیه بیمارستان بهبود، مسجد المهدی و مسجد حاج وهاب آقا از حضور شهروندان در این ستادها در ساعات اولیه صبح خبر داد.
وی اظهارکرد: در حوزه هایی که ما حضور داشتیم شاهد حضور پرشور مردم هستیم و انتظار می رود در ساعات آتی نیز حضور مردم پررنگ تر شود.
این گزارش می افزاید، به نظر می رسد با رسیدن به ساعات پایانی روز حضور مردم در پای صندوق های اخذ رای افزایش یابد.
حال که زمان رای گیری تا ساعت 20 تمدید شده است از همشهریانی که قصد شرکت در انتخابات را دارند انتظار می رود حضور در شعب اخذ رای را به ساعات پایانی موکول نکنند.
انتهای پیام/
حضور چشمگیر مردم تبریز در انتخابات/ حضور در شعب رای را به تاخیر نیاندازید ندا سلیمانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار