مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی؛

قاچاقچی لوازم آشپزخانه در تبریز یک میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریال جریمه شد

1403/04/04 - 12:49 - کد خبر: 115341 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: قاچاقچی لوازم آشپزخانه در تبریز به پرداخت یک میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریال معادل دو برابر ارزش کالای قاچاق جریمه شد.

به گزارش نصر، «صمد حضرتی» افزود: ماموران پلیس اقتصادی این کالاهای قاچاق را از یک دستگاه خودروی وانت بار در جاده صوفیان - تبریز کشف و پرونده آن را به تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.
وی اظهار کرد: شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تبریز به این پرونده به ارزش ۹۱۱ میلیون ریال رسیدگی کرد و با بررسی اوراق پرونده به دلیل ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق را محرز و علاوه بر ضبط کالا متخلف را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

جریمه دو میلیارد ریالی خریدار خارج از شبکه آرد یارانه ای در تبریز
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به جریمه دو میلیارد ریالی خریدار خارج از شبکه آرد یارانه ای در تبریز، گفت: ماموران نیروی انتظامی از یک دستگاه خودروی کامیون در ایلخچی ۱۱۴ کیسه آرد یارانه ای ۴۰ کیلویی کشف کرده و پرونده آن را به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کرده بودند.
حضرتی، ادامه داد: شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی تبریز به این پرونده به ارزش ۷۶۳ میلیون ریال رسیدگی کرد و با بررسی پرونده، به دلیل ارایه نکردن مدارک قانونی، اتهام خرید خارج از شبکه را محرز و متخلف را به پرداخت جزای نقدی معادل سه برابر ارزش کالا محکوم کرد.
در سال گذشته در حوزه قاچاق کالا و ارز به دنبال رسیدگی و مختومه شدن سه هزار و ۸۰۲ پرونده تخلف در آذربایجان شرقی، برای قاچاقچیان و متخلفان در این حوزه بیش از ۶ هزار و ۷۹۶ میلیارد و ۹۹ میلیون ریال جریمه صادر شد.
انتهای پیام/
قاچاقچی لوازم آشپزخانه در تبریز یک میلیارد و ۸۲۳ میلیون ریال جریمه شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار