هویت فرد محبوس در چاه عمیقی در هشترود

1403/03/13 - 09:35 - کد خبر: 114148 نسخه چاپی

نصر: مردی که از روز پنج شنبه شب در چاه عمیقی در روستای کله نو هشترود محبوس شده؛ بهروز ابوالحسنی اهل هشترود است.

به گزارش نصر، وی 45 ساله و کارمند بانک توسعه تعاون شعبه مراغه بوده و محل حادثه نیز باغ شخصی خانوادگی شان بود.
ماجرا از این قرار است که حوالی ساعت 23 پنج شنبه 10 خرداد ماه امسال به دلیل بی احتیاطی در تاریکی شب وی داخل چاه سقوط کرده و از آن زمان تا لحظه مخابره خبر داخل چاهی به عمق 60 متر محسوب شده است.
در ساعات اولیه به ادعای شاهدان عینی و اقوام صدای وی از داخل چاه به گوش می رسید ولی به مرور صدا ضعیف شد و الان دیگر هیچ صدایی نمی آید.
در ساعات اولیه یکی از جوانان بومی منطقه با بستن طناب وارد چاه می شود که فرد حبس شده را تا ارتفاع 20 متر بالا می آورد ولی در این حین طناب پاره شده و دوباره وی به عمق چاه فرو می رود.
عرض چاه حدود 40 سانتی متر است که این امر عملیات نجات را بسیار دشوار کرده است.
رئیس سازمان جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در خصوص دشواری های عملیات نجات اظهار داشت: سفت شدگی ماده لجنی کف چاه موجب سخت شدن این عملیات شده است؛ چراکه فشار بیش از حد موجب متلاشی شدن پیکر می شود.


حمید منجم، رئیس سازمان جمعیت هلال احمر استان در خصوص سانحه سقوط مرد 45 ساله به داخل چاه در شهرستان هشترود گفت: به دنبال سقوط یکی از شهروندان به چاه عمیق و کم قطر در شب روز پنجشنبه، با وجود عدم مسئولیت هلال احمر در این عملیات، نیروهای امدادی هلال احمر به عنوان پشتیبان وارد صحنه شدند.
وی افزود: از همان لحظه اولیه نیروهای امدادی در صحنه حاضر شدند و حتی جهت تسریع در عملیات تجهیزات با بالگرد به منطقه ارسال شده است.
این گزارش می افزاید، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و فرمانده ارشد تیم اعزامی از سازمان آتش‌نشانی تهران نیز از اعزام پنج دستگاه خودروی ویژه امدادی به همراه امدادگران متخصص این نوع حوادث از سازمان آتش نشانی شهرداری تهران به محل حادثه اعزام شده اند.
انتهای پیام/
هویت فرد محبوس در چاه عمیقی در هشترود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار