در تئاتر شهر تبریز برگزار شد:

زنگ افتتاح نمایش استخوان لای زخم به صدا درآمد 

1403/03/10 - 16:07 - کد خبر: 114037 نسخه چاپی

نصر: نمایش «استخوان لای زخم» به کارگردانی محسن عبدلی از روز چهارشنبه، ۹ خرداد ماه ساعت ۲۰ در پلاتو قبه زرین تئاتر شهر تبریز به روی صحنه می رود. 

به گزارش نصر، استخوان لای زخم، عنوان نمایشی است که  جهانگیر چالاکی نویسنده و محسن عبدلی کارگردان آن است. این نمایش با بازی درخشان «فرناز فتح راضی» حکایت زن پهلوان نامداری است که اسب پهلوان را رقیب عاطفی خود می‌داند و در کشمکش با اسب، داستان خود را روایت می‌کند. در روزهای اجرای این نمایش قرار است از بانوان نامدار استان و کشور دعوت شود و نمایش به آنها تقدیم گردد. در روز نخست اجرا، زنگ افتتاح توسط «زکیه کریمی» بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و «سمانه بابازاده» بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون به صدا درآمد. زکیه کریمی با آرزوی موفقیت برای گروه این نمایش، تقدیر از بانوان موفق کشور را امری پسندیده خواند و گفت: بانوان موفق جایگاه ویژه‌ای دارند چرا که فرزندانی که این بانوان تربیت می‌کنند، می‌توانند فرهنگ این جامعه را بسیار ارتقا دهند.
سمانه بابازاده هم در طی آیین افتتاحیه، گفت: دیوار هنر تئاتر کوتاه است و امیدوارم همیشه و تحت هر شرایطی، چراغ این هنر با نمایش‌های فاخر و ارزشمند، همواره روشن   بماند. 
گفتنی است، «فرناز فتح راضی»، بازیگر این نمایش مقام سوم بازیگری زن در دومین جشنواره ملی اتودهای نمایشی بوکان را در رزومه هنری خود دارد. این نمایش کاندیدای بخش طرح و ایده و همچنین بخش کارگردانی دومین جشنواره ملی اتودهای نمایشی بوکان شده است. 
علاقه مندان می توانند جهت تهیه بلیط برای دیدن نمایش به سایت ebilit.com مراجعه کنند.
انتهای پیام/
زنگ افتتاح نمایش استخوان لای زخم به صدا درآمد  فائزه بنی نصرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار