رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی:

پیگیر تحقق برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی هستیم

1403/03/08 - 17:24 - کد خبر: 113920 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی گفت: پیگیری تحقق برنامه‌های عملیاتی و تحولی دستگاه‌های اجرایی استان در ارتباط با شعار سال مهمترین اولویت این سازمان در سال جاری است.

به گزارش نصر، حیدر فتح‌زاده امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این برنامه با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان آذربایجان شرقی بر مبنای یک مدل و الگوی توسعه با تکیه بر مؤلفه‌های ظرفیت‌سازی، تکمیل زنجیره ارزش، تسهیل‌گری مشارکت بخش‌های خصوصی و عمومی در اقتصاد، اعتماد اجتماعی، دانش بینانی و غیره تدوین شده است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی عنوان داشت: پس از ارائه برنامه‌های عملیاتی و تحولی توسط دستگاه‌های متولی و تصویب آن در شورای برنامه‌ریزی و توسعه، دستگاه‌های متولی مسئولیت اجرا و تحقق را بعهده دارند.
فتح‌زاده با اشاره به اهداف این سازمان، یادآور شد: کاهش نرخ تورم، بیکاری و افزایش مشارکت اقتصادی، بهبود شاخص‌های توسعه انسانی، فعال‌سازی واحدهای راکد معدنی و صنعتی، تکمیل زنجیره ارزش، ارتقای سهم ارزش افزوده استان از کشور و بخش‌های کلان اقتصادی از کل ارزش افزوده استان مهمترین اهداف برنامه در پایان سال است.
انتهای پیام/
پیگیر تحقق برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌های اجرایی هستیم خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار