مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی؛

پزشک متخلف در تبریز ۸۰۰ میلیون ریال جریمه شد

1403/02/26 - 09:56 - کد خبر: 113158 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی گفت: پزشک متخلف در تبریز به علت دریافت مبلغ اضافی از دو بیمار به پرداخت ۸۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش نصر، «صمد حضرتی» روز چهارشنبه در گفت و گویی افزود: پرونده تخلف این پزشک را کمیسیون ماده ۱۱ امور بهداشتی و درمانی به اداره کل تعزیرات حکومتی تبریز ارسال کرده است.
وی اظهار کرد: به پرونده شکایت دو بیمار از پزشک مذکور که از بابت طبابت ۸۰ میلیون ریال از این بیماران دریافت کرده بود، در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد.
حضرتی، ادامه داد: شعبه پس از بررسی شکایت شاکیان به دلیل دفاعیات غیرموجه، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر حکم به استرداد مبلغ اضافه دریافت شده و توبیخ کتبی با درج در پرونده پزشکی، متهم را به پرداخت جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.
دو روز قبل هم یکی از پزشکان تبریز اقدام به دریافت ۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از بیمار کرده بود که به این تخلف در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی تبریز رسیدگی شد.
سال گذشته در آذربایجان شرقی به ۸۷۱ پرونده تخلف در حوزه بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شد و به دنبال رسیدگی به این پرونده ها برای متخلفان حدود ۳۱ میلیارد و ۴۲۹ میلیون ریال جریمه صادر شده است.
انتهای پیام/ 
 
پزشک متخلف در تبریز ۸۰۰ میلیون ریال جریمه شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار