قربانی عنوان کرد:

مبادله قطار در ایستگاه های تشکیلاتی در کمترین زمان ممکن برای افزایش سرعت بازرگانی در راه آهن آذربایجان

1403/02/23 - 12:28 - کد خبر: 112945 نسخه چاپی

نصر:  مدیر کل راه آهن آذربایجان گفت: پیگیری گراف روزانه و بررسی ساعات مفید کارکرد لکوموتیوها و بررسی توقفات احتمالی از اقدامات این اداره کل برای افزایش سرعت بازرگانی در این منطقه است. 

به گزارش نصر، محمدرضا قربانی گفت: با توجه به تاکید مدیر عامل راه آهن، بر افزایش سرعت بازرگانی، اقداماتی در این اداره کل در حال انجام است که می توان به پیگیری گراف روزانه، بررسی ساعات مفید کارکرد لکوموتیوها و بررسی توقفات احتمالی، برنامه ریزی دقیق برای استفاده حداکثری از لکوموتیوهای مانوری برای مانورهای طول خط و عدم استفاده از لکوموتیوهای سنگین در مانور ایستگاه های طول خط اشاره کرد.  
وی با اشاره به ممنوعیت اعزام واگن های باری با شیر ترمز بسته افزود: مشکل واگن های شیر بسته رفع شده است و دیگر اجازه سیر با قابلیت اطمینان پایین برای واگن ها داده نمی شود که این امر باعث شده مانور قطارها کمتر شود و در ایستگاه های تشکیلاتی مبادله قطار در کمترین زمان ممکن انجام شود که این موضوع در بالارفتن سرعت بازرگانی در راه آهن آذربایجان کمک بسزایی می کند. 
 
صرفه جویی در وقت، با روش جدید پیش فروش بلیت  
مدیرکل راه‌آهن آذربایجان ضمن اشاره به تغییرات بوجود آمده در پیش فروش بلیت قطارهای مسافری و تاکید بر اولویت فروش اینترنتی بلیت قطارها گفت: از مزایای این رویه، صرفه جویی در وقت، هزینه و از بین رفتن صف های طولانی در ساعات اولیه پیش فروش بلیت قطار است. 
وی یاد آور شد: بازخوردهای به‌دست‌آمده از اجرای این طرح حاکی از آن است که دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه برای خرید حضوری بلیت قطار نیست در حالی که در گذشته مردم علاوه بر این که زمان زیادی برای تهیه بلیت صرف می کردند در اکثر مواقع با عدم وجود بلیت مواجه می شدند. 
انتهای پیام/
مبادله قطار در ایستگاه های تشکیلاتی در کمترین زمان ممکن برای افزایش سرعت بازرگانی در راه آهن آذربایجان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار