فرماندار شهرستان تبریز:

همه رسانه‌های خارجی به قدرت نظامی ایران پی بردند

1403/01/26 - 15:45 - کد خبر: 111395 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان تبریز به قدرت و توان نظامی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد و گفت: تمام دنیا، خبرگزاری‌ها و مطبوعات خبری خارجی و حتی خود رژیم غاصب صهیونیستی به قدرت و توان رزمی ایران پی برده و به آن اشاره کرده‌اند.

به گزارش نصر، یونس فاتح در گفت‌وگو یی به پاسخ قاطع و سخت ایران اسلامی به رژیم جعلی صهیونیستی اشاره کرد و افزود: اقدامات استراتژی موشک به موشک از زمان هشت سال جنگ تحمیلی که صدام به طور وحشیانه شهر های ایران را بمباران می‌کرد اتخاذ شده است و در این راستا نیز سردار شهید طهرانی‌مقدم به دستور امام خمینی(ره) وضعیت نظامی را از حالت تدافعی به تهاجمی تغییر داد.
وی تصریح کرد: کشورهای محور مقاومت از جمله یمن، لبنان، سوریه و عراق با الگوگیری از نظام جمهوری اسلامی ایران، توانایی و قدرت مقابله و مبارزه با کشورهای استکباری آمریکا و رژیم صهیونیستی را به دست آورده‌اند.
وی از دستگیری عناصر جاسوسی رژیم غاصب صهیونیستی موساد در شهرستان تبریز طی ماه گذشته خبر داد و افزود: کل نیروهای مسلح اعم از سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی، بسیج و عوامل اطلاعاتی در آمادگی کامل برای دفاع از تمامیت ارضی و امنیت مردم هستند.
فرماندار تبریز به خشنودی و رضایت مردم از پاسخ کوبنده سپاه پاسداران به رژیم منحوس صهیونیستی اشاره کرد و ادامه داد: شادی و خوشحالی مردم در سرتاسر ایران اسلامی نشانه غیرت ملی و قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/
همه رسانه‌های خارجی به قدرت نظامی ایران پی بردند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار