خبر/

حال مساعد معلم و دانش‌آموزان روستای «باغ یری» مراغه

1403/01/20 - 22:29 - کد خبر: 111145 نسخه چاپی

نصر: در تماس تلفنی مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با معلم آسیب دیده حادثه گردباد مراغه اعلام شد حال وی و پنج دانش آموز مدرسه مساعد است.

به گزارش نصر، وقوع گرد باد شدید، ظهر دیروز مدرسه کانکسی روستای باغ یری شهرستان مراغه را واژگون کرد و معلم و پنج دانش آموز آن راهی بیمارستان شدند.
مسعود سعادتی در تماس تلفنی با معلم آسیب دیده در این حادثه و دلجویی از وی، جویای احوال دیگر آسیب‌دیدگان این حادثه شد و از اتخاذ تدابیر لازم برای ادامه روند آموزشی در این روستا خبر داد.
وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای جمع‌آوری مدارس کانکسی دارای ۱۰ دانش‌آموز پیش‌تر انجام شده است، گفت: در سال جدید نیز برچیده شدن مدارس کانکسی با جمعیت دانش‌آموزی کمتر از ۱۰ نفر در دستور کار قرار دارد.
مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز گفت: متاسفانه کانکس روستای «باغ‌یری» به دست اهالی و با استفاده از جرثقیل یکی از دستگاه‌های اجرایی کمی جا به جا شده بود و همین موضوع می‌تواند در وقوع حادثه اثرگذار باشد.
اکبریان با اظهار اینکه این کانکس حدود ۹ سال قبل جاگذاری شده بود، افزود: یکی از ساکنان مجاور مدرسه با این تصور که کانکس حدود یک متر در زمین متعلق به وی قرار دارد، از راننده جرثقیل خواهش کرده بود تا آن را جا به‌ جا کند.
انتهای پیام/
حال مساعد معلم و دانش‌آموزان روستای «باغ یری» مراغه نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار