رئیس بیمارستان کودکان مردانی آذر تبریز خبر داد: 

ارایه خدمات به ۱۷۴ هزار کودک در بیمارستان

1403/01/17 - 10:42 - کد خبر: 110935 نسخه چاپی

نصر:  رئیس بیمارستان کودکان مردانی آذر تبریز از ارائه خدمت به بیش از174 هزار بیمارکودک سرپایی و بستری  در بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری  در  سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش نصر؛ سیامک شیوا با اشاره به ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی به کودکان در این بیمارستان بصورت شبانه روزی ، گفتند: "از اوایل سال ۱۴۰۲ تا اواخر اسفند ماه به  ۱۷۴ هزار بیمار کودک از سراسر استان و استان‌های همجوار خدمات ارائه شده است. که مراجعین از بخش های بستری ،بخش های درمانگاهی و اورژانس این بیمارستان  خدمات درمانی دریافت نمودند.
  شیوا درادامه خاطر نشان کرد: تعداد کل مراجعه کنندگان به اورژانس  ۵۸ هزار  نفر بوده است که از این تعداد ۱۶هزار  نفر در بخش اورژانس این بیمارستان بستری و تحت نظر بودند و مابقی تحت درمان سرپایی قرار گرفتند.
وی افزود: تعداد کل مراجعه کنندگان به کلینیک تخصصی و فوق تخصصی   89 هزار نفر و تعداد کل عمل های جراحی انجام شده در این بیمارستان ۷هزار مورد بوده است.
وی اشاره کرد: این آمار نسبت به سال ۱۴۰۱؛  ۳۱درصد افزایش یافته است .  بیمارستان جهت ارائه خدمات با کیفیت و ایمن به کودکان،با  تیم پزشکی و پرستاری و پرسنل مجرب و متخصص متعهد بوده  و تیم  تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات با کیفیت به کودکان بیمار به کار می‌گیرند.
 وی همچنین به مردم استان این اطمینان را داد که در سال پیش رو نیز ،  مسئولین و کارکنان بیمارستان با تمام توان برای خدمت به مراجعین و تامین شرایط و امکانات لازم تلاش خواهند کرد و تا آخرین لحظه برای دفاع از سلامت مردم دراین سنگر خواهند ماند.
انتهای پیام/
 ارایه خدمات به ۱۷۴ هزار کودک در بیمارستان نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار