دیدار سرپرست بنیاد آذربایجان شرقی با اسوه های مقاومت در برابر ستم رژیم پهلوی

1402/11/17 - 12:28 - کد خبر: 108232 نسخه چاپی

نصر: همزمان با دهه فجر چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، «علی اکبر سلمانی» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با «حسینعلی طاهرزاده» و «سیدمحمد الهی» دو جانباز و زندانیِ سیاسیِ دوران طاغوت و «کاظم بسناس» جانباز سرافراز واقعۀ 29بهمن 1356 تبریز دیدار و از آنان به عنوان اسوه های مقاومت در برابر ستم رژیم پهلوی تکریم کرد.

به گزارش نصر، در این دیدارها یادگاران دوارن انقلاب اسلامی تبریز ضمن تشکر از حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در منزل هایشان، خاطراتی از دوران مبارزه، زندان، رفتار سبعانه شکنجه گران ساواک و مقاومت مبارزان تا پای جان، بیان کردند.
سیدمحمد الهی که برادرزادۀ علامه «سیدمحمدحسن الهی طباطبایی» و خواهرزادۀ اولین شهید محراب، آیت الله «سیدمحمدعلی قاضی طباطبایی» است، همچنین تحلیلی جامع از شکل گیری، استقرار، تثبیت و  تداوم انقلاب اسلامی و فراز و نشیب های 45 سال گذشته ارائه کرد. 
سلمانی امروز علاوه بر ملاقات با نامبردگان، در منزل «عادل تاری» آزاده و جانباز سرافراز 25 درصد دوران دفاع مقدس هم حضور یافت و از او که در اثر عارض شدن مشکلی از ناحیۀ پا، در منزل بستری است، عیادت کرد.
 سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در این دیدارها با اهدای لوحی از صبر و مقاومتِ 3 مبارز و زندانی سیاسی در زندان‌های ساواک و همچنین ایثار و فداکاری جانباز دوران دفاع مقدس تجلیل بعمل آورد.
انتهای پیام/
دیدار سرپرست بنیاد آذربایجان شرقی با اسوه های مقاومت در برابر ستم رژیم پهلوی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار