با اهدای لوحی صورت گرفت:

تقدیر سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از نصر

1402/10/28 - 15:14 - کد خبر: 107046 نسخه چاپی

نصر: سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات مربوط به بنیاد شهید تقدیر کردند.

به گزارش نصر، در این لوح سپاس که به امضای علی اکبر سلمانی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر رسیده، آمده است:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهم ترین ماموریت های بنیاد شهید و امور ایثارگران است. تردیدی نیست که اگر رسانه ها همراه بنیاد شهید و امور ایثارگران باشند، می توان این فرهنگ را به نحو مطلوب تری شناساند و در سطح جامعه ترویج داد.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام به ویژه شهدای رسانه، از نقش آفرینی "نصر" در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین انعکاس و بازتاب اخبار و رویدادهای بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی تجلیل و در عین حال یادآوری می نمایم که باید اعضای دلسوز و متعهد تحریریه این پایگاه خبری با شهدان اهل قلم پیمان ببندند تا قلمشان در خدمت حمایت از نظام اسلامی که حاصل خون هزاران شهید معظم و رشادت های سایر ایثارگران بزرگوار است، استوار و محکم باشد.
تداوم فعالیت همراه با موفقیت تان در مسیر اطلاع رسانی صحیح را از درگاه حضرت حق جل و علا خواهانم.

انتهای پیام/
 
تقدیر سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از نصر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار