مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی؛

صدای مشتری باید شنیده شود

1402/10/25 - 08:55 - کد خبر: 106806 نسخه چاپی

نصر: مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه صدای مشتری باید شنیده شود تاکید کرد: نظرسنجی از مشتریان و اتخاذ تصمیماتی مبتنی بر نیاز مشتری یک اصل در سازمان های موفق است.

به گزارش نصر، مسعود کردستانی در کمیته شعب استان در جمع روسای شعب 22 گانه استان با تقدیر از تلاش های همکاران در شعب و مدیریت شعب استان خواستارتقویت توان شان در شعب استان شد.
وی منابع انسانی فعال در استان ‌را بسیار ارزشمند خواند و اذعان داشت: چالش های موجود در شعب باید بررسی و رفع شود تا همکاران با تمام توان در مسیر تحقق اهداف بانک حرکت کنند.
کردستانی تصریح کرد: پاسخگویی به مشتریان باید مبتنی بر احترام و خوشرویی باشد و خدمات بانک به نحو احسن به اطلاع مشتریان برسد.
مدیر شعب استان تصریح کرد: قدر مشتریان وفادار را بدانیم و زمینه افزایش تعامل آنان را فراهم کنیم چرا که تمام فعالیت‌های ما در راستای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان است.
وی خطاب به روسای شعب استان اظهار داشت: خودتان را از نگاه مشتریان ارزیابی کرده و به خودتان نمره دهید چرا که باید صدای مشتریان شنیده شود.
وی در پایان از همکاران خواست تا از فرصت بسیار محدود باقی مانده از سال جهت تحقق اهداف و برنامه های بانک بهره لازم را ببرند.
گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، در ادامه این جلسه هر یک از روسای شعب استان به بیان دیدگاه های خود پرداختند.
انتهای پیام/
صدای مشتری باید شنیده شود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار