خبر/

کمک مردم عزتمند به مادر غیرتمند در تبریز + فیلم

1402/10/19 - 10:25 - کد خبر: 106456 نسخه چاپی

نصر: به دنبال پخش ویدئویی از یک شهروند مادر در تبریز که همراه فرزندش دنبال کسب روزی حلال از میانه زباله‌های شهر است؛ امشب به محل فعالیت و‌ منزل مسکونی شان رفتیم تا بار دیگر به همت شما عزیزان خیر مبلغی در خور شان برای این خانواده تامین کنیم تا چنین صحنه ای در شهر عزیزمان تبریز دیده نشود چرا که تبریز عزیز مبرا از چنین مواردی است.

به گزارش نصر، این بانوی غیرتمند با دو فرزندش به دلیل نیاز شدید مالی و بیماری قلبی و از کار افتادگی همسرش به منظور امرار و‌ معاش خانواده شان به زباله‌گردی و‌ کسب درآمد روی آورده است که با همیاری شما کمک خواهیم کرد تا این خانواده نیز عزتمند زندگی کنند؛ شغلی برای همسرشان پیدا کنیم و‌منابع درآمدی پایداری نیز مهیا نماییم تا این مادر  به جابی خیابان‌های سرد در کانون گرم خانه و همراه فرزندانش شب را به صبح برسانند.
▫️شایان ذکر است این خانواده تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان بوده ولی با پرداختی ناچیز بهزیستی  هزینه ها کفاف نمی کند.
▫️هم اینک «خیرین جوان تبریز» پیشقدم شده تا با مشارکت شما مشکل این شهروند تبریزی را برای همیشه حل کند تا بار دیگر اثبات کنیم «تبریز بهشت نیات خیر» است.

 
لطفا مبالغ حمایت مالی تان را به شماره حساب‌ «خیرین جوان تبریز» نزد بانک توسعه تعاون واریز نمایید  تا ضمن ساماندهی وضعیت معیشت این عزیزان نتیجه را به اطلاع شما برسانیم.
شماره حساب:
5029087001379414
بنام خیرین جوان تبریز
مخاطب گرامی پس از پرداخت فیش اهدایی تان‌را به نصر ارسال نمایید...
انتهای پیام/
کمک مردم عزتمند به مادر غیرتمند در تبریز + فیلم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار