رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز در مصاحبه با نصر خبر داد:

رفع چالش طلا فروشان/ ثبت در سامانه مودیان منتفی است

1402/10/09 - 23:26 - کد خبر: 105770 نسخه چاپی

نصر: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز گفت: چالش مطرح شده از سوی همکاران صنف طلا و جواهر در خصوص ثبت در سامانه مودیان مالیاتی تا پایان سال منتفی شد و از فردا همکارانمان می‌توانند با فراغ بال در محل کار حاضر شده و معاملات خود را انجام دهند.

به گزارش نصر، "میرمحمد پوراقدم شربیانی" در گفتگو با نصر در واکنش به اتفاقات اخیر طلا فروشان گفت: در روز های اخیر شایعاتی در مورد ثبت در سامانه، اخذ کد ملی یا اظهار موجودی طلافروشان و... مطرح شد که همکارانمان با چالش هایی مواجه کرده بود.
وی با اعلام این خبر خوش به طلا فروشان گفت: موضوع ثبت در سامانه مودیان مالیاتی کاملا منتفی است و از فردا همکارانمان می‌توانند با فراغ بال در محل کار حاضر شده و معاملات خود را انجام دهند.
شربیانی گفت: تنها سامانه ای که وجود دارد سامانه مودیان است که جا دارد از مدیر کل  سازمان امور مالیاتی استان تشکر کنیم که ضمن یک توافق تا پایان سال جاری از محل تفویض اختیارات دریافت هر گونه موجودی طلا، اخذ کد ملی از مشتری و.. به تعویق خواهد افتاد. 
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تبریز گفت: طلافروشان می‌توانند از فردا یکشنبه 10 دی با خیال راحت همچون گذشته طلا خرید و فروش کرده و نیازی به ثبت یا اخذ موجودی وجود ندارد.
وی خاطرنشان کرد: این موضوع طی ساعات گذشته در تهران تصمیم گیری شده و از تمام همکاران که در این مدت کنار ما بودند تشکر می‌کنم.


شربیانی افزود: طبق این توافق تا پایان سال جاری اخذ کد ملی از مشتری، ثبت موجودی در سامانه و... مسکوت خواهد بود.
انتهای پیام/
رفع چالش طلا فروشان/ ثبت در سامانه مودیان منتفی است محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 2 نظر

پاسخ   کارشناس   7 ماه پیش  

باسلام،متاسفانه زوردولت وسازمان امورمالیاتی فقط به اقشارضعیف همچون کارمندان وکارگران میرسه و فقط قشرضعیف رو تحت فشارمیزاره.واقعآ باید به این حسن تدبیر احسنت گفت!!!

پاسخ   امیر   7 ماه پیش  

سلام
چرا باید تبعیض باشه؟؟؟
چرا باید کارگر سالی ۱۵ میلیون مالیات بده ولی طلا ساز سالی ۶ میلیون؟؟؟؟
یعنی با اعتصاب میشه مالیات را حذف کرد؟؟؟؟
پژوهشیار