واکنش سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز به فیلم ارسالی مخاطبان نصر؛

بازداشت ۲۷ نفر سارق در وادی رحمت تبریز

1402/10/05 - 14:19 - کد خبر: 105472 نسخه چاپی

نصر: روابط عمومی سازمان آرامستان‌ها و گلزار شهدای وادی رحمت تبریز در واکنش به فیلم پخش شده از مخاطبان نصر؛ از بازداشت ۲۷ نفر سارق خبر داد.

به گزارش نصر، در توضیحات ارسالی سازمان آرامستان‌ها و گلزار شهدای وادی رحمت تبریز آمده است:

در پاسخ به خبر منتشر شده در آن پایگاه خبری و اعتراض شهروندان محترم ضمن عذرخواهی از شهروندان محترم به دلیل مشکل پیش آمده و قدر دانی از زحمات آن پایگاه خبری، در مورد سرقت تابلو های آلومینیومی موارد زیر را جهت تنویر افکار عمومی به استحضار میرساند.
1- با وحود تلاش های شبانه روزی همکاران حفاظت فیزیکی سازمان در خصوص حفاظت و حراست از مجموعه سازمان آرامستان و دستگیری 27 نفر در خصوص سرقت تابلوهای آلومینیومی، متاسفانه به دلیل عدم وجود شاکی خصوصی و نیز عدم تمایل مالباختگان در خصوص پیگیری شکایتشان، طی مراحل قانونی و رسیدگی به پرونده ها ناقص می ماند.
2- محصور بودن آرامستان از جمله قوانین مطرح شده است، ولی عدم رعایت این مساله در آرامستان وادی رحمت باعث شده است تا شاهد تردد شبانه روزی در این آرامستان باشیم، که این امر کنترل بلوک ها را به امری سخت تبدیل کرده است، بنابراین از همشهریان تقاضا می گردد از نصب موارد تزئینی خودداری نمایند.
 

3-تعدادی از تابلوهای سرقت شده که حین انجام سرقت جمع آوری شده اند در تحویل کارگاه امانی سازمان می باشند که شهروندان ارجمند می توانند جهت تحویل آن مراجعه نمایند.
 

4-حراست و حفاظت فیزیکی سازمان آرامستان به صورت شبانه روزی آماده همکاری با شهروندان گرامی می باشد و شهروندان گرامی می توانند گزارشات خود را با شماره تماس 34274734 به این واحد منعکس نمایند.
انتهای پیام/
بازداشت ۲۷ نفر سارق در وادی رحمت تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   حسن فوزی   7 ماه پیش  

با توجه به عدم محصور بودن وادی رحمت و تردد شبانه روزی در مسیر شهرک اندیشه و انتقال گرمخانه ( محل نگهداری معتادان و بی خانمانها ) به داخل حریم وادی رحمت شاهد سرقت آلومنیو م های سر مزار خواهیم بود. فلذا عاجزانه از مسئولین ذی ربط تقاضا می شود در این خصوص تدابیری اندیشیده شود.
پژوهشیار