خبر/

خانه محیط زیست داروسازی شهید قاضی افتتاح شد

1402/10/04 - 20:26 - کد خبر: 105415 نسخه چاپی

نصر: خانه محیط زیست شرکت داروسازی شهید قاضی بعنوان دومین خانه محیط زیست با حضور مدیرکل محیط زیست استان آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان بستان آباد افتتاح شد. 

به گزارش نصر، اشتری مدیرکل محیط زیست استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: اقتصاد و محیط زیست دو بال همکدیگر هستند و با توجه به توسعه روز افزون صنعت و بهره برداری از آب و خاک و منابع طبیعی ، محیط زیست دچار چالش می شود. ایجاد خانه های محیط زیست در واحدهای صنعتی و دهیاری ها و ... در دستور کار قرار گرفته و یقینا با همکاری صنایع مختلف باعث کاهش این چالش ها خواهد شد. 
وی همچنین محیط زیست را یک مقوله ی فرهنگی عنوان کرد: باید تمام جامعه را با مسائل زیست محیطی آشنا کنیم.
 

در ادامه اشتری از اقدامات انجام یافته در حوزه محیط زیست شرکت داروسازی شهید قاضی اعلام رضایت کرده و  شرکت داروسازی شهید قاضی را یکی از برترین شرکتهای استان در حوزه محیط زیست محیطی ، پایش آنلاین ، تصویه خانه و فضای سبز عنوان کرد. 
 توری فرماندار شهرستان بستان آباد نیز ضمن تشکر از اقدامات این شرکت در حوزه های مختلف داروسازی شهید قاضی را یک الگوی موفق برای سایر واحدهای صنعتی منطقه دانست و تلاش های جهادگرانه کارکنان این مجموعه در راستای تولید داروهای تزریقی برای هموطنان عزیزمان را قابل تقدیر دانست. 
همچنین از  سلیمان نژاد که به عنوان سرپرست فضای سبز در طول ماه گذشته به افتخار بازنشستگی نائل آمده بود تقدیر بعمل آمد. 
 

در پایان ضمن افتتاح خانه محیط زیست شرکت داروسازی شهید قاضی از تصویه خانه، فضای سبز و گلخانه های شرکت بازدید بعمل آمد. 
داروسازی شهیدقاضی بزرگترین تولیدکننده فرآورده های تزریقی در کشور می باشد که بعنوان اولین خانه محیط زیست در زیر مجموعه گروه دارویی تامین از زیر مجموعه های شستا می باشد.
انتهای پیام/
خانه محیط زیست داروسازی شهید قاضی افتتاح شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار