مدیرعامل شرکت آکام پرنیان تاوریژ  مطرح کرد:

بینگ کارت، راهکاری برای رفع مشکلات پرداخت‌های ارزی ایرانیان + فیلم

1402/09/19 - 10:15 - کد خبر: 104426 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت آکام پرنیان تاوریژ  گفت: این سامانه برای اولین بار در ایران عرضه می شود و برای صدور ویزا و مستر کارت از رمز ارزها استفاده می کند و این موضوع می تواند مشکلات تحریم را برای کاربران ایرانی برطرف کند.

به گزارش نصر، سیامک شاه‌پسند، مدیرعامل شرکت آکام پرنیان تاوریژ در حاشیه نمایشگاه رینوتکس ۲۰۲۳ در گفتگو با نصر با بیان اینکه در این نمایشگاه با هدف معرفی بینگ کارت شرکت کرده است، گفت: سامانه بینگ کارت سامانه صدور مستر کارت و ویزا کارت است که به صورت آنی می تواند سرویس را برای کاربران ایرانی فراهم کند.
وی در ادامه افزود: این سامانه برای اولین بار در ایران عرضه می شود و برای صدور ویزا و مستر کارت از رمز ارزها استفاده می کند و این موضوع می تواند مشکلات تحریم را برای کاربران ایرانی برطرف کند.


شاه‌پسند خاطر نشان کرد: کلیه مراحل ایجاد و صدور کارت از طریق پنل کارتی صورت می گیرد که به صورت کاملا اختصاصی در اختیار کاربران قرار می گیرد. همچنین عمده مشتریان این سامانه می توانند شرکت های مختلف بخصوص شرکت های فعال در بحث گردشگری و شرکت های خدمات دهنده در زمینه ارزی باشند و رزرو بلیط هواپیما، هتل و ... می تواند از طریق کارتهای سامانه پوشش داده شود.
وی ادامه داد: این سامانه تنها یک کارت نیست بلکه یک پلتفرمی است که برای کاربرانش خدمات ارائه می دهد.
وی در خصوص اهداف و برنامه ریزی ها برای گسترش این شرکت گفت؛ این محصول بین المللی بوده و در حال حاضر در کشور امارات نیز فعال است اما افزایش قابلیت های دیگر هم از جمله برنامه های ما بوده و در همین زمینه ایده هایی مطرح کردیم.
این مبتکر همچنین در مورد مهم ترین وجه تمایز این محصول با محصولات مشابه اظهار داشت: این شرکت تنها شرکت ارائه دهنده خدمات مالی نیست و در زمینه آی تی فعال می باشد لذا بر دغدغه کاربران مسلط بوده و خدمات ارائه شده قطعا می تواند نیاز های کاربران را برطرف کند.
https://bingcard.ir
 @bingcard.ir
انتهای پیام/
بینگ کارت، راهکاری برای رفع مشکلات پرداخت‌های ارزی ایرانیان + فیلم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار