رضایی فر خبر داد:

ماموریت وزارت علوم برای احیای ربع رشیدی

1402/09/18 - 11:36 - کد خبر: 104350 نسخه چاپی

نصر: سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم ادامه داد: برای احیا ربع رشیدی یک ماموریت ملی مشخص شده است که امیدواریم با بازیگران جدی و هماهنگی منطقه ویژه علمی و فناوری ربع رشیدی و میراث فرهنگی، ربع رشیدی را به عنوان اولین پارک فناوری در دنیا تعریف کرده و سال آینده این مراسم را آنجا برگزار کنیم.

به گزارش نصر، امید رضایی فر در آئین اختتامیه رینوتکس ۲۰۲۳ با بیان اینکه جشنواره «جمفا» به عنوان یکی از سه برنامه اصلی وزارت علوم در تقویم سالیانه درج شده است که امیدواریم در این جشنواره بتوانیم شاهد نوآوری‌های خاص و متفاوت باشیم، گفت: در این جشنواره جایزه ملی فناوری ایران را مطرح کردیم و امیدواریم در سال‌های آینده با حمایت بیشتر این جشنواره را پیش ببریم.
وی با بیان اینکه در رینوتکس به عنوان یک نمایشگاه منطقه‌ای شاهد دستاوردهای خوبی هستیم، گفت: امسال بخش دانش آموزی با نام رینوفست، بخش رینوتکس را هم به چالش کشید و جریان‌سازی انجام داد که جای خوشحالی دارد.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم ادامه داد: برای احیا ربع رشیدی یک ماموریت ملی مشخص شده است که امیدواریم با بازیگران جدی و هماهنگی منطقه ویژه علمی و فناوری ربع رشیدی و میراث فرهنگی، ربع رشیدی را به عنوان اولین پارک فناوری در دنیا تعریف کرده و سال آینده این مراسم را آنجا برگزار کنیم.
رضایی‌ فر در پایان خاطرنشان ساخت: از مجموعه استانداری، منطقه علم و فناوری ربع رشیدی و دانشگاه‌ها بسیار سپاسگزاریم.
انتهای پیام/
ماموریت وزارت علوم برای احیای ربع رشیدی گلناز پورنامی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار